مشکل فاضلاب مسکن مهر مهرگان گرگان برطرف شد

هرمزی از برطرف شدن مشکل شبکه جمع آوری فاضلاب مسکن مهر مهرگان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «بهزاد هرمزی» شامگاه امروز (سه شنبه 16 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: بالغ بر 8 ماه است که بحث حل مشکل فاضلاب مجتمع مسکن مهر(مهرگان گرگان) برعهده شرکت آب و فاضلاب گلستان نهاده شده است.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان ادامه داد: در قالب یک نشست مشترک این ماموریت به آب و فاضلاب استان گلستان واگذار شد که نسبت به حل مشکل اهالی این مجتمع اقدام کند.

 

هرمزی بابیان اینکه نیاز بود که پس از تامین اعتبار مورد نیاز از سوی فرمانداری نسبت به رفع این مشکل اقدام شود، افزود:  پس از مطرح شدن این مسئله از همان روز نخست فعالیت خود را برای ایجاد شبکه فاضلاب آغاز کردیم و منتظر تامین اعتبار نشدیم.

 

مدیرعامل آب و فاضلاب گلستان یادآور شد: شبکه آب و فاضلاب این مجمتع مسکن مهر سه ماه گذشته به پایان رسیده بود ولی برای جمع آوری فاضلاب نیاز به راه اندازی ایستگاه پمپاژ بود که برای این مسئله اعتبار زیادی نیاز بود.

 

هرمزی افزود: برای ایجا خط انتقال فاضلاب از محوطه راه آهن استفاده کردیم و می توانیم در سه ماه آینده نیز مشکل فاضلاب مسکن مهر راه آهن را با اتصال به این شبکه برطرف کنیم.

 

وی گفت: تاکنون پنج بلوک در مسکن مهر گرگان (مهرگان) به فاضلاب متصل شدند و نسبت به اتصال دیگر بلوک ها نیز اقدام خواهیم کرد.

 

 

کد خبر 1012432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha