مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد

به همت ستاد بزرگداشت سالگرد سردار سلیمانی، مراسم بزرگداشت شهادت سردار سلیمانی در حرم شهدای گمنام نکا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از نکا، مراسم بزرگداشت سالگرد شهادت سردار سلیمانی در حرم شهدای گمنام نکا شامگاه سه شنبه( ۱۶ دی) با حضور مردم و مسئولان و رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

سردار « حمیدرضا رستمیان» همرزم سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در این مراسم  با اشاره به رشادت های فرزندان و رزمندگان مازندرانی در خان طومان و سوریه اظهار کرد: فرزندان مدافع حرم ما با الگوبرداری از مکتب سلیمانی در مسیر جهاد با داعش و داعشیان گام برداشتند.

وی افزود: علاقه فراوانی بین رزمندگان سوریه و سردار سلیمانی وجود داشت و همین رابطه موجب شد تا دلبستگی شدیدی بین آنان حکمفرما باشد.

رستمیان با اعلام اینکه سردار سلیمانی، سردار فروتن و خاضع بود، خاطر نشان کرد: راه و روش سردار سلیمانی، روش خیر و برکات، اخلاص و خوبی هاست و مزد این اخلاص و مجاهدت شهادت بود که خداوند سردار سلیمانی را به آرزوی دیرینه‌ اش رساند.

وی یادآور شد: ارزش و قدر و منزلت سردار سلیمانی بعد از شهادت این بزرگ مرد بیان شد و بسیاری از مردم اکنون با شخصیت این مرد بزرگ انقلابی و جهادی آشنا شدند که باید شخصیت سردار سلیمانی به عنوان الگویی بزرگ و مهم به مردم شناسانده و در زندگی از رفتار و شخصیت ایشان الگوبرداری شود.

کد خبر 1012446

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha