تولیدات رسانه ای باید مطابق با ذائقه مرد باشد

سردار خرم دل با اشاره به اینکه تولیدات رسانه ای باید به گونه ای باشند که با ذائقه مردم نیز یکی باشد، گفت: بارها تاکید می کنم که اگر یک اثر با زحمات بسیار زیادی تولید شود اما مردم آن را نپذیرند و نپسندند، قابل قبول نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سردار «حمید خرم دل» امروز (۱۶ دی ماه) در نشست رونمایی از تولیدات فضای مجازی استان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: ظرفیت خیلی خوبی در مجموعه اقشار مختلف وجود دارد و فعالیت های این مجموعه باعث شده که اکنون رتبه دوم کشوری را کسب کنند.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد  با اشاره به اینکه بحث فضای مجازی و آن چه که در خانه ها و در محلات می گذرد یک موضوع  بسیار مهم است، گفت: صبح امروز جلسه ای با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشتیم که در خصوص همین فضای مجازی توضیحاتی دادند، سردار سلامی اشاره کرد که «اکنون ما در بخش هوایی، زمینی و دریایی سیطره داریم و مشکل خاصی در این زمینه ها وجود ندارد، اما جنگ ما دیگر اینها نیست، اما اگر ما صد در صد هم در مقابله نظامی موفق باشیم، اما جنگ اصلی امروز در خانه ها و در دست فرزندان ماست که متاسفانه هم در خوراک و حتی در لباس فرزند ما وارد شده اند» .

 

وی ادامه داد: هر اندازه هم در استان کار صورت بگیرد، اما این کارها باید به نتیجه نیز منجر شود، به گونه ای که هم تغییرات ایجاد شده را برگردانیم و هم تعالی مد نظر جامعه اسلامی صورت بپذیرد.

 

سردار خرم دل یادآور شد: مجموعه های مختلف از جمله مجموعه فرهنگی، اجتماعی، فضای مجازی و همه اقشار ما و حتی دستگاه های دیگر که در حوزه فرهنگ فعالیت می کنند، باید کارشان به این منجر شود که هم پدافندی در مقابل آفند دشمن باشند و هم به برنامه های آن ها تهاجم داشته باشیم و هم بتوانیم جامعه را از لحاظ فرهنگی ارتقا دهیم.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن تاکید بر اینکه در فضای مجازی باید چند شاخص را مورد توجه قرار دهیم و عمل کنیم، اضافه کرد: نخست باید عالمانه و فاخر کار انجام شود، دوم تولیدات ما باید به گونه ای باشند که با ذائقه مردم نیز یکی باشد، بارها تاکید می کنم و هنوز هم تاکید دارم که  اگر یک اثر با زحمات بسیار زیادی  تولید شود اما مردم آن را نپذیرند و نپسندند، قابل قبول نیست.

 

وی خاطرنشان کرد: گاهی دشمن با طراحی یک بازی همه چیز را به هم می زند، لذا باید کارهای زیادی صورت بپذیرد، ظرفیت ها نیز موجود است هر چند که ما هنوز در ابتدای راه هستیم.

 

سردار خرم دل به اهمیت دشمن شناسی اشاره کرد و گفت: بحث دشمن شناسی یک بحث جدی است، ما اگر دشمن را نشناسیم قطعا نمی توانیم گارد دفاعی و تهاجمی بگیریم، این موضوع بسیار اهمیت دارد.

 

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بحث تحریف تاریخ نیز را بسیار مهم دانست و یادآور شد: تحریفی که در خود کشور در زمینه نظام و انقلاب ما در حال شکل گیری است، باید به این ها پاسخ داده شود.

 

وی ضمن تاکید بر اینکه بحث تحریف در فضای مجازی باید جدی گرفته شود، اظهار کرد: امید آفرینی مهم است اگر ما تمام ناوهای آمریکایی را منهدم کنیم اما فکر جوان ما در اتاق فکرهای غرب باشد و جوانان ما را مدیریت کنند، هیچ کاری انجام نداده ایم.

کد خبر 1012455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha