طرح «سوگواره یاس نبوی» در ۲۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه اجرا می شود

حجت الاسلام توسلی، گفت: طرح «سوگواره یاس نبوی» با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی در ۲۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه برگزار می شود.

حجت الاسلام مهدی توسلی معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: این طرح در ۲۵ بقعه متبرکه استان کرمانشاه از ۲۵ تا ۲۹ دی ماه جاری  همزمان با دهه دوم فاطمیه (س) برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و در راستای حفظ سلامت مردم عزادار این مراسم به صورت حضوری و مجازی در سراسر استان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

حجت الاسلام توسلی با اشاره به برنامه های شاخص این طرح در استان افزود: یکی از برنامه های شاخص این طرح برپایی کاروان های عزا در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)  در بقاع متبرکه خواهد بود.

 

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه بابیان اینکه بسته های معیشتی طرح شهید سلیمانی تا پایان دهه فاطمیه توزیع خواهد شد، تصریح کرد: تهیه و توزیع ۱۰ هزار بسته معیشتی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در استان آغاز شده و تا پایان دهه دوم فاطمیه ادامه دارد.

 

وی در پایان گفت: ترویج فضائل، سیره فاطمی و اقامه عزای حضرت زهرا(س) از مهمترین اهداف برگزاری این مراسمات است و در صدد هستیم با تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی و نیز ترویج فرهنگ وقف در راستای اجرای طرح نیات واقفین به صورت قابل قبول عمل کرده باشیم.

کد خبر 1012468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha