پارک علم و فناوری در خدمت مجموعه‌های آموزشی و پژوهشی قرار گیرد

بیت اللهی با بیان اینکه پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی برای حوزه آموزش و پژوهش هرمزگان است، گفت: این مرکز در حوزه علم و فناوری می تواند در خدمت مجموعه های آموزشی و پژوهشی استان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، « ایرج بیت اللهی » در جلسه هیات رئیسه پارک علم و فناوری استان هرمزگان ضمن تقدیر از فعالیت های شرکت های دانش بنیان مستقر در برج فناوری هرمز اظهار کرد: باید از ظرفیت مهم علمی در راستای توسعه و بهبود یادگیری دانش آموزان و نهادینه کردن فرهنگ پژوهش در بین این قشر بهره ببریم.

 

وی افزود: دانش آموزان با حضور در پارک علم و فناوری بهتر می توانند ایده های خود را در فضا و فرصتی که در برج علم و فناوری هرمز فراهم شده، با استفاده از امکانات موجود عملیاتی کنند و بر دانش و اندوخته های علمی خود بیفزایند.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان عنوان کرد: به همین منظور تلاش خواهیم کرد با تعامل و همکاری بیشتر، زمینه و بستر لازم جهت حضور دانش آموزان در برج فناوری هرمز و استفاده از ظرفیت های موجود در این مرکز علمی را فراهم کنیم.

 

بیت اللهی اضافه کرد: تعداد بسیاری از دانش آموزان پژوهشگر و علاقمند به مباحث فناوری که مشتاق به بهره گیری از ظرفیت های پارک علم و فناوری هستند راهنمایی و هدایت خواهیم کرد.

 

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، خواستار استفاده از ظرفیت های پارک علم و فناوری به منظور توانمندسازی معلمان در مباحث درس کار و فناوری و همچنین اقدام پژوهی و درس پژوهی شد و گفت: از این رو آمادگی داریم به منظور فراهم شدن زمینه تحقق این امر مهم، تفاهم نامه ای با پارک علم و فناوری منعقد کنیم.

 

وی بیان کرد: پارک علم و فناوری ظرفیت خوبی برای حوزه آموزش و پژوهش استان است و در حوزه علم و فناوری می تواند در خدمت مجموعه های آموزشی و پژوهشی استان هرمزگان قرار گیرد.

 

بیت اللهی در پایان افزود: اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان آمادگی هر گونه همراهی و همکاری معنوی با پارک علم و فناوری استان را دارد، این اداره کل با سیاستهای انگیزشی به منظور ترغیب دانش آموزان درخصوص استفاده بهینه از امکانات برج علم و فناوری از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

 

 

کد خبر 1012482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha