تولید سرود «مرد میدان» توسط کانون شهید نورالدینی

به مناسبت سالروز شهادت سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» سرود «مرد میدان» توسط کانون شهید نورالدینی پاتاوه تولید شد.

«علیرضا دولت آبادی» ضمن تسلیت سالروز شهادت سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی»، «ابومهدی المهندس» و دیگر شهدای مقاومت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در یاسوج، اظهار کرد: کانون شهید نورالدینی پاتاوه به مناسبت فرا رسیدن نخستین سالگرد شهادت «سپهبد حاج قاسم سلیمانی» کار ضبط این سرود با عنوان «مرد میدان» را با رعایت پروتکل های بهداشتی و انتشار آن در فضای مجازی را انجام داد.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این سرود با هدف انتقال مفاهیم و ارزش های جهادی و انقلابی به ویژه مکتب شهید سلیمانی و ترویج و گسترش فرهنگ شهید و شهادت در جامعه برای نسل نوجوان و جوان جامعه اجرا شد.

 

وی به ظرفیت هنر برای انتقال فرهنگ ناب و اصیل ایرانی و اسلامی به جامعه و تاثیرگذاری آن بر افراد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تاثیرگذاری هنر در انتقال مفاهیم ناب، این اثر هنری تولید و به جامعه عرضه شد.

 

دولت آبادی با اشاره به اینکه این گروه سرود تا پایان امسال چند اجرای دیگر به مناسبت گرامی داشت یاد و خاطره سپهبد «شهید حاج قاسم سلیمانی» خواهند داشت، گفت: این گروه سرود با حمایت ستاد کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان این آثار فاخر هنری را تولید می کنند.

کد خبر 1012486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha