بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ایوانکی توزیع شد

شهسواری از توزیع بسته‌های معیشتی بین نیازمندان ایوانکی توسط اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه(س) به اولین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و یارانش خبرداد.

«مریم شهسواری» درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان درسمنان؛ با اشاره به اجرای طرح ایران قوی توسط کانون های فرهنگی هنری مساجدگفت: در راستای اجرای این طرح  وکمک مومنانه همزمان با سالگرد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی تعدادی سبد کالا میان نیازمندان توزیع شد.

 

مدیرکانون حضرت معصومه(س) در خصوص جامعه هدف دریافت کنندگان این سبدهای کالا افزود: این اقلام با همکاری گروه رحمت تهران،گروه راه بهشت گرمسار و کانون فرهنگی هنری حضرت معصومه (س) بین نیازمندان  ایوانکی توزیع شده است.

 

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی شامل مواد غذایی ومواد بهداشتی بوداضافه کرد: در راستای اجرای طرح ایران قوی و همچنین رزمایش همدلی و مواسات فعالیت های گسترده ای را در کانون انجام داده ایم که تاکنون برنامه های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار برنامه های مواسات در دست اجراست.

 

شهسواری با اشاره به اینکه در طی شیوع کرونا تا کنون  برنامه های مختلفی اجرایی شده است اظهارداشت: تهیه بسته های معیشتی شامل مایحتاج عمومی و اولیه زندگی و تهیه بسته های بهداشتی شامل ماسک، دستکش و مواد ضد عفونی ، تهیه لوازم التحریر برای دانش آموزان نیازمند و همچنین وسایل بهداشتی برای بیماران بستری در منزل از جمله فعالیت های کانون حضرت معصومه(س) بوده است.

 

مدیرکانون حضرت معصومه(س) اجرای طرح ایران قوی را موجب هم افزایی کانون های مساجد عنوان کردوافزود: تقویت باورهای ایمانی و آئینی که مبنای تحقق گام دوم انقلاب اسلامی است در قالب طرح ایران قوی محقق می شود و می تواند زمینه تداوم برنامه های موثر فرهنگی و معرفتی باشد.

 

 

 

 

کد خبر 1012488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha