ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی شهر کرج در دستور کار مدیریت شهری است 

بیرانوند با اشاره به اهمیت ساز و کار تعریف شده قانونی برای فعالیت کیوسک های مطبوعاتی گفت: ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی شهر کرج در دستور کار مدیریت شهری است.

« بزنی بیراوند» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز در خصوص روند رسیدگی به کیوسک های مطبوعاتی در شهر کرج گفت: ساماندهی و جمع آوری کیوسک های غیرمجاز در دستور کار قرار گرفت.


رئیس کمیسیون خدمات شهری و ایمنی شورای اسلامی شهر کرج افزود: قریب ۴۰ سال از روند فعالیت کیوسک های فرهنگی مطبوعاتی شهر کرج می گذرد از این رو ضروری است نسبت به ساماندهی و سازماندهی آن اقدام کرد.

 

وی با اشاره به ضرورت ساماندهی کیوسک های مطبوعاتی بیان کرد: ساماندهی و سازماندهی عناصر بصری و المان های شهری هزینه های حقوقی و مالی همراه دارد که متناسب با رشد شهری باید به آن توجه لازم انجام می شود.


وی اظهار کرد: کیوسک های مطبوعاتی مهمترین کاربرد و هدف تعریف شده فروش مطبوعات و جراید رسانه ای را برعهده دارند از این رو طرح جایگزین کیوسک های قدیمی با جدید اجرا می شود.


بیراوند خاطرنشان کرد: در راستای اجرای طرح و ساماندهی فضای تبلیغاتی جانمایی کیوسک های مطبوعاتی جدید در دستور کار قرار گرفت.

 

کد خبر 1012497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha