استخوان‌های آمریکا را در منطقه خُرد  می‌کنیم/ عوامل ترور حاج قاسم، سلمان رشدی‌های جدید برای جمهوری اسلامی

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اینجور نیست در منطقه ما قهرمان مبارزه با تروریسم را ترور و بعد هم راحت زندگی کنند؛ باید سر کلاس سلمان رشدی بنشینند و زندگی بعد از این را از سلمان رشدی آموزش ببینند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار اسماعیل قاآنی، چهارشنبه(17 دی) در سالگرد تشییع تاریخی سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی در دیار کریمان؛ در گردهمایی «یاران حاج قاسم»(پیشکسوتان جهاد و شهادت) در سخنانی گفت: نبرد حق و باطل با آفرینش انسان شروع شده و از ابتدای خلقت بشر تا امروز این نبرد ادامه داشته و تا پایان ادامه دارد.

 

 

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: اما این نبرد و مبارزه در دو بُعد خود را نشان می دهد؛ نخست در وجود خود انسان تجلی یافته و هر چه می خواهد مرد میدان نبرد و مقاومت باشد باید این نبرد را از درون خود شروع کند، چنانچه شهید عالی مقام{سلیمانی} در خصوص شهید فرمود «کسی شهید می شود که شهید باشد» لذا در این جبهه هم همین طور است و کسی می تواند مرد میدان مقاومت در بیرون باشد که در نبرد درونی مقاومت کرده باشد.

 

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی عزیز جزو الگوهای ترکیب این دو نبرد با هم بود؛ اول در نبرد درونی قهرمان شد و بعد این قهرمانی درونی، در بیرون هم هر کجا لازم می شد تجلی و بروز و ظهور پیدا می کرد و اصلاً اسلام با مقاومت عجین شده است.

 

 

سردار قاآنی با اشاره به اینکه اینگونه نبوده که امروز در عرصه مقاومت دعوت شویم زیرا ما فرزندان مکتب نبی مکرم اسلام و سالار شهیدان هستیم؛ اظهار کرد: نبی مکرم اسلام وقتی آداب نماز را به ما آموختند با نمازآموختن راه مقاومت را پیش پای ما گذاشتند و دشمن باید این را خوب بداند؛ پست فطرتانی که در مقابل جبهه مقاومت اسلامی می خواهند عرض اندام کنند باید خوب فهم کنند که یکی از بزرگترین نواقص آنها عدم فهمشان است زیرا بچه مسلمان وقتی می‌خواسته زبان باز کند مادرش نمازخواندن به او یاد میداده که روزی ۱۰ مرتبه «اهدناالصراط المستقیم»می خواند و مصادیق برجسته صراط مستقیم را حضرات ائمه معصوم می دانند که همه آنان حق گو و بلا استثنا در مسیر حق شهید شدند.

 

 

وی ادامه داد: دشمن با که می خواهد مقابله کند، جبهه مقاومت ریشه در اینجاها دارد و در بهترین حالات روحی و بهترین وقت ها در طول روز و در شفاف ترین حالات رو به خدای تبارک و تعالی می کنند و 10 مرتبه از خداوند می خواهند در طریق مقاومت باشند و راه مقاومت این است.

 

 

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به فرمایشات امام خامنه ای مبنی بر اینکه شهید سلیمانی اسم رمز مقاومت در بین ملت های مسلمان شد؛ افزود: یعنی دوباره این علمدار میدان مقاومت پرچم مقاومت را از میان آیات مبارک قرآن بلند کرد و مسلمین را دوباره به این ارزش بزرگ دعوت کرد؛ مقاومت چیزی نبود شهید سلیمانی آن را ایجاد و تعریف کند که در این مکتب یادآوری کرد که ریشه عمیق در مبانی دینی شما دارد و امروز عرصه مقاومت شرایط خود را می طلبد.

 

 

وی با بیان اینکه اسلام در طول زمان خاصه مکتب شیعه همیشه در میدان مقاومت بوده و جلودار آن علمای بزرگ بودند و امروز در رأس آن امام خامنه ای است و این جبهه همیشه قداست و مبانی و اصول داشته و با حساب و کتاب مبتنی بر دین خدا شکل می گرفته و اداره می شده؛ تصریح کرد: آمریکایی ها در 20 سال گذشته جنگ را شروع کردند، در دوره ای که معتقد به این بودند جهان تک قطبی شکل گرفته و هر کاری می توانند بکنند و مباشرتاً جنگ را از افغانستان شروع کردند و بعد که توی سرشان خورد و در افغانستان شکست خوردند.

 

 

سردار قاآنی ادامه داد: یک مرحله هم در عراق در بدترین وضع شکست خوردند و این عناصر لجن مالی که در دنیا تحت عنوان تکفیری بودند همه را جمع کردند و با پول کشورهای کثیف منطقه از جمله سعودی و با طرح کشورهای جنایتکار منطقه از جمله رژیم صهیونیستی ترکیب و عناصر خوانخواری تحت عنوان تکفیری تربیت کردند و وقتی آمریکا رأساً شکست خوردند ولو عده و عُده نظامی را پای کار آوردند این عناصر را به جان مردم منطقه انداختند  اما در درون هر منقطه وقتی این عناصر جنایتکار وارد شدند بزرگان آن منطقه میدان داری کردند؛ در عراق علما در میدان آمدند و این مرجع عالیقدر و بزرگ آیت الله سیستانی با دو خط فتوا باعث شد اینجور مردم مسلمان و دلیر عراق در خیابان ها آمدند و اعلام آمادگی برای مبارزه با دشمن کردند.

 

 

وی با بیان اینکه دو خط فتوای یک مرجع پشت یک ملت را چنان گرم می کند که چندین سال جوانان در میدان می آیند و جبهه مقاومت یعنی این؛ افزود: شهید سلیمانی وقتی وارد این فضاها می شد دل همه رزمندگانی که برای دفاع از اسلام آمده بودند، شاد می شد که فرماندهی هم دین را می فهمد، هم بر مبنای دین عمل می کند و هم تجربه دارد و حکیمانه و باتدبیر عمل می کند و منطق دارد حتی با دشمن و در همه میدان هایی که میدان داری کرده اول ارائه منطق کرده و وقتی دشمن با بی منطقی خواسته جنایت کند با مشت محکم با او برخورد کرده و در حین نبرد هم تدبیر و برخورد اصولی، در حریم دین حرکت کردن و افراط و تفریط نکردن، در اوج جنگ کوچکترین ظلم به کسی نکردن و... برجستگی شهید سلیمانی بود که او را اینگونه برجسته کرد.

 

 

فرمانده نیروی قدس سپاه با تصریح به اینکه همه باید بدانیم تعریف شهید سلیمانی صرفاً از بعد نظامی به عنوان یک فرمانده تعریف کاملی نیست؛ گرچه واقعاً در میدان نظامی هم قهرمان بود اما ویژگی های شهید سلیمانی بالاتر از این است و باید{نسبت به آن} مراقبت کنیم؛ خاطرنشان کرد: در هر اجلاسی که می نشست و هر محیطی که برجستگان سیاسی و مبانی منطقی آنجا نشسته بودند، وقتی وارد بحث می شد ارائه استدلال های محکم و منطق قوی که در آن موضوع بحث داشت، همه را متحیر می کرد.

 

 

وی ادامه داد: جمعیت های بزرگ که در جلوی آنها شخصیت های برجسته علمی و فرهنگی و سیاسی کنار شهیدسلیمانی قرار می گرفتند و او آنان را هدایت و رهبری می کرد، با کمال اطمینان نفس از او تبعیت می کردند و این به دلیل منطق قوی و حرکت حکمت مدارانه و عمق فکری و نگاه نافذ بصیرتی او بود؛ شهید سلیمانی، قهرمانی است که در منطق، فکر، تیزهوشی، نگاه راهبردی در عمق بصیرت، عبودیت و بندگی خدا قهرمان بود، او بر خودش مسلط شده بود که می توانست بر دیگران مسلط شود؛ پس اگر می خواهیم او را تعریف کنیم حرف کامل، همه بُعدی بودن ایشان بود. اگر امام خامنه ای راه و مسیر او را مکتب بیان می کند حرفی است که مبنا و ریشه دارد و با حساب گفته می شود.

 

 

سردار قاآنی مکتب را همه جانبه و همه بُعدی دانست و با بیان اینکه مکتب محل تربیت است و جایی است که استمرار دارد و در یک مقطع دیده نمی شود؛ گفت: رفتار او مبتنی بر مکتب دین بود و اثر تربیتی داشت و همه اینهایی که امروز مسئولین و فرماندهان جبهه مقاومت هستند و با او کار کردند همه جزو برجستگان جامعه خود بودند و در دوره کار کردن با سلیمانی اوج گرفتند و برتر شدند.

 

 

وی با بیان اینکه نیروی قدس علمداری میدان مقاومت را به گونه ای جلو می برد که مبتنی بر اصول اسلام و مبانی اخلاقی و تربیتی حرکت کند؛ افزود: شهید سلیمانی در همه برجستگی هایی که داشت همه این ارزش ها را هم محور با محور ولایت می کرد؛ بزرگی شهید سلیمانی این بود این مرد بزرگ کاری نمی کرد الا اینکه در طریق ولایت حرکت کند و با کمال احترام با همه برخورد می کرد اما بر مدار ولایت حرکت می کرد.

 

 

فرمانده نیروی قدس سپاه با اشاره به اینکه وظیفه ما را امام خامنه ای مشخص کرده، گفت: اول انتقام از جنایتکارانی است که این جنایت بزرگ را کردند و این انتقام از همان لحظه اول شروع شده و ان شاءالله به نقطه پایانی خواهد رسید اما مقدماتی دارد و سیلی هایی است که دو سیلی خورده و دو سیلی که باید بخورد.

 

 

وی در همین باره بیان کرد: سیلی اول تشییع در کرمانِ فداکار بود که پای این تشییع انسان هایی شهید شدند، سیلی دوم حمله ای که در دنیا سابقه نداشته و جمهوری اسلامی به پایگاه آمریکا کرد و این شکستن هیمنه آمریکا بود. سیلی بعدی که باید خورده شود غلبه نرم افزاری بر هیمنه پوشالی استکبار است و این مسئله مهمی است و ان شاءالله مسیری که شروع شده با تلاش بیشتر این هیمنه باید شکسته شود و بعد هم سیلی چهارم اخراج آمریکا از منطقه است.

 

 

سردار قاآنی با ضرس قاطع اعلام کرد: من عرض می کنم یک دور شهید سلیمانی آمریکا را در بخش قابل توجهی در عراق از منطقه اخراج کرد؛ زمانی شهید سلیمانی توسط خود ملت عراق آنقدر روی آمریکایی ها فشار آورد که افسران آنان درون تانک ها ایزی لایف می پوشیدند  و در این حالات آنان را از آمریکا اخراج کرد و آمریکایی ها به شهید سلیمانی التماس می کردند.

 

 

وی ادامه داد: اما در این دوره به دلیل جنایتی که کردند و به دلیل این جنایت بزرگی که مرتکب شدند، از روز اول جنایت هم زیر فشار رفتند و این دفعه به آن ترتیب گذشته از منطقه خارج نخواهد شدند بلکه شاگردان مکتب سلیمانی اول استخوان آمریکایی ها را خرد و بعد از منطقه بیرون خواهند کرد.

 

 

فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: قبلاً هم گفتیم و الان هم می گوییم شکست شما و انتقام از شما شروع شده و شما درون خانه های خودتان هم دیگر نمی توانید آرامش داشته باشید و بعید نیست از درون خانه هایتان از شما انتقام گرفته شود و بدانید جنایتکاران اصلی که این جنایت را مرتکب شدند از رییس جمهور آمریکا گرفته تا وزیر پست فطرت امور خارجه آنها که از سالها قبل کینه شهیدسلیمانی را هر روز پرورش می داد همه اینها باید سر کلاس سلمان رشدی بنشینند و زندگی بعد از این را از سلمان رشدی آموزش ببینند.

 

 

وی با بیان اینکه اینجور نیست در منطقه ما قهرمان مبارزه با تروریسم را ترور و بعد هم راحت زندگی کنند؛ اعلام کرد: اولاً راه او بدون تردید و تغییر ادامه دارد و تقویت جبهه مقاومت روز به روز افزایش می یابد اما کمتر نخواهد شد و شما که در جبهه مقابل هستید، می فهمید و می ترسید و این چند روز از یک تحرک کوچک که 4 بچه رزمنده در صحنه مقاومت عراق ایجاد کردند اینجور می لرزید و می ترسید.

 

 

سردار قاآنی  گفت: این راه حمایت از مظلومان با پر کردن دست آنان هر روز بیشتر و حمایت جبهه مقاومت همچنان استمرار دارد و ان شاءالله این راه هر روز با قوت و موفقیت پیش خواهد رفت و هیچ چیزی تردید نکنید که ندیدن ۲۵ سال آینده،  شدنی است اما کسانی که این مسیر را طی می کنند فتح کربلا را داشتند و فتح فلسطین را هم خواهند داشت اما نقطه پایانی، حکومت جهانی است و به کمتر از این شاگردان مکتب و رهروان شهید سلیمانی و ابومهدی قانع نخواهند شد.

کد خبر 1012503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha