برگزاری جشنواره قرآنی «چلچراغ آسمانی» در فضای مجازی

احسانی گفت: فراخوان دومین جشنواره "چلچراغ آسمانی" باهدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت در فضای مجازی و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه تولیدات رسانه‌ای، اعلام شد.

«احمدرضا احسانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: دومین جشنواره "چلچراغ آسمانی" با هدف تبلیغ و ترویج معارف قرآن و عترت در فضای مجازی، زمینه‌سازی برای تولید و توزیع آثار هنری-رسانه‌ای با محوریت قرآن و عترت در فضای مجازی، کشف و شناسایی استعدادهای برتر در زمینه تولیدات رسانه‌ای از سوی معاونت قرآن و  عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانواده طلاب هنرمند برگزار می‌شود.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان، با بیان اینکه جشنواره دو بخش تولید اثر هنری و  توزیع آثار هنری دارد، افزود: موضوعات جشنواره در دو فهرست مشتمل بر 20 آیه و 20 حدیث در موضوعات مختلف سبک زندگی اسلامی در نظر گرفته شده که شرکت‌کنندگان در این جشنواره باید آثار تولیدشده را با محوریت این موضوعات مدنظر قرار دهند.

 

وی اظهار داشت: فضای مجازی جغرافیای خاصی ندارد و در این جشنواره همه مردم از اقصی‌نقاط کشور می‌توانند شرکت کنند و شرط حضور در این جشنواره این است که باید محتواها برای مخاطب فارسی‌زبان تولید و توزیع شود.

 

وی با بیان اینکه  یکم بهمن ماه جاری آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره است، گفت: قرار است به برگزیدگان این جشنواره  از مبلغ 300 هزار تومان تا 5 میلیون تومان به نسبت کیفیت آثار پرداخت شود.

 

متقاضیان جهت ثبت‌نام و اطلاعات بیشتر به نشانی QuranFestival.ir و یا در شبکه‌های اجتماعی به آدرس aghighfamily@  مراجعه و یا با شماره‌های تلفن ۰۲۵۳۷۸۴۸۹۱۹ و یا ۰۹۱۹۶۹۲۹۷۲۷ تماس حاصل کنند.

 

 

کد خبر 1012530

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha