برای رفع موانع و بهره‌برداری از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی اندیمشک تلاش می‌شود

کدخدازاده با اشاره به نقش شهرستان اندیمشک در حوزه دفاع مقدس و ترافیک گفت: تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در پروژه‌های مورد نظر حوزه راه و شهرسازی اندیمشک برطرف شوند و این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «محمدرضا کدخدازاده» امروز (چهارشنبه ۱۷ دی) در حاشیه بازدید از برخی پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی در شهرستان اندیمشک، با تقدیر از پیگیری و تلاش‌های فرماندار و نماینده اندیمشک جهت برطرف شدن مشکلات اظهار کرد: اندیمشک از معدود شهرهای کشور است که نماینده آن جهت تامین منابع و اعتبار برای پروژه‌ها پیگیری کرده و آنها را تامین می‌کند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نقش شهرستان اندیمشک در حوزه دفاع مقدس و ترافیک افزود: تلاش می‌شود هرچه سریع‌تر مشکلات موجود در پروژه‌های مورد نظر حوزه راه و شهرسازی اندیمشک برطرف شوند و این پروژه‌ها به بهره‌برداری برسند.

 

«فریدون حسنوند» نیز با بیان اینکه شهرستان اندیمشک در موقعیت خاص و ویژه جغرافیایی قرار دارد و نقطه اتصال سه استان است که محور مهمی در کشور محسوب می‌شود، خواستار توجه ویژه‌ای به این شهرستان در حوزه راه و شهرسازی شد.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه اگر همکاری و هماهنگی وجود داشته باشد پروژه‌های مختلف خیلی زود به بهره‌برداری خواهند رسید اذعان کرد: از وزارت نفت بودجه برای پل کوی نیرو گرفته شده که به زودی تزریق خواهد شد تا این پروژه هرچه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

 

وی تصریح کرد: محورهای مواصلاتی و جاده‌های کمربندی به سبب عبور و مرور راحت و جلوگیری از به وجود آمدن گره‌های ترافیکی در شرایط خاص بسیار حائز اهمیت هستند که لازم است اجرای این پروژه تسریع پیدا کند.

 

در ادامه بازدید از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی شهرستان اندیمشک از جمله کمربندی غرب، پل کوی نیرو و پل جاده سد دز انجام شد و در این بازدیدها ضمن بررسی مشکلات و موانع موجود، راهکارهای لازم جهت تسریع در اجرای آنها مورد بررسی قرار گرفت.

 

کد خبر 1012624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha