۵۳۹اثر به جشنواره تولید آثار با موضوع سردار سلیمانی رسید

هراسانی با بیان اینکه ۵۳۹اثر به جشنواره تولید آثار با موضوع سردار سلیمانی رسید، گفت: آثار رسیده به تفکیک هر رشته شامل :۳۱اثر در بخش پادکست، ۱۷اثر در بخش فیلم کوتاه،۱۳اثر در بخش شعر و سرود ، ۵۲اثر در بخش پوستر و ۴۲۶اثر در بخش نماهنگ می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران ، «حمیدرضا هراسانی» امروز(17دی) در آئین اختتامیه جشنواره تولید آثار با موضوع سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی  که با رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره حاج قاسم سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت،گفت:  بسیج هنرمندان مازندران فراخوان تولید آثار در قالب موشن گرافیک، پوستر، فیلم کوتاه، پادکست، کلیپ و سرود را در آستانه فرارسیدن اولین سالگرد شهادت این سردار آسمانی ارائه کرده است.

مسئول سازمان بسیج هنرمندان مازندران با بیان اینکه حاج قاسم یک شخصیت دوست داشتنی و بین‌المللی بود و همه، وی  را دوست داشتند زیرا یک فرد به طور کامل مردمی بود و فرقی نداشت که چه کسی و در  کجا نیاز به کمک دارد و با همه مشغله کاری که داشت با سرکشی از نزدیک و یا با واسطه، به آنها کمک می کردف افزود: تلاش شد با انتشار این فراخوان گوشه ای از ارادت مردم شریف مازندران با زبان هنر به این چهره مردمی عرضه شود.

 

وی با بیان اینکه 539اثر در بخش های مختلف به دبیرخانه مجازی این جشنواره رسید، ادامه داد: با نظر هیأت داوران جشنواره از هر بخش یک برنده برنده و یک شایسته تقدیر معرفی شدند.

 

هراسانی به اقبال عمومی نوجوانان و کودکان به این جشنواره به واسطه انتشار فراخوان در شبکه آموزشی مجازی شاد اشاره کرد و گفت: به واسطه خلاقیت و نوآوری که دانش آموزان دارند آثار بسیار زیادی از مدارس متوسطه اول و دوم و مقطع ابتدایی به دبیرخانه جشنواره تولیدات آثار با موضوع سردار سلیمانی رسید.

وی با بیان اینکه از یک مدرسه از شهرستان قائمشهر ۴۰ اثر به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده، یادآورشد: آثار رسیده به تفکیک هر رشته شامل :۳۱اثر در بخش پادکست، ۱۷اثر در بخش فیلم کوتاه،۱۳اثر در بخش  شعر و سرود ، ۵۲اثر در بخش پوستر و ۴۲۶اثر در بخش نماهنگ می شود.

 

هراسانی با اشاره به اینکه ۲۸۰ اثر  از نماهنگ های رسیده به دانش آموزان استان اختصاص دارد، خاطرنشان شد: متاسفانه آثار رسیده به بخش موشن گرافی از نظر هیئت داوران شرایط انتخاب به عنوان برتر ویا شایسته تقدیر را نداشتند.

به گزارش شبستان، محمد رضایی در بخش نماهنگ، حسن محمود زاده در بخش شعر و سرود، رقیه زاهدی در بخش پوستر، احسان فقیهان در بخش فیلم کوتاه، مهدیه عموزاد در بخش پادکست و مشکات هادی زاده عصار در بخش کلیپ به عنوان برترین های این جشنواره معرفی و با حضور «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مورد تقدیر قرار گرفتند.

 

کد خبر 1012634

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha