راه و مسير پر افتخار شهيد حاج قاسم سليماني در تمامي كشورهاي آزاديخواه ادامه خواهد يافت

بازوند، گفت: در آينده مردم ايران از شهيد حاج قاسم سليماني به جهت دفاع فداكارانه از اسلام و كشور به خوبي و نيكي ياد خواهند كرد و راه و مسير پر افتخار اين شهيد والامقام در تمامي كشورهاي آزاديخواه ادامه خواهد يافت.

به گزارش خبرگزاری شبستان در كرمانشاه؛هوشنگ بازوند در محل سالن شهداي دولت استانداري برگزار شد، با تسليت سالگرد شهادت سردار دلها « شهيد حاج قاسم سليماني» گفت: ياد و خاطره شهيد حاج قاسم سليماني در قلب ۸۰ ميليون ايراني و همچنين بسياري از مسلمين جهان حك شده و امروز اين شهيد بزرگوار براي كشور تبديل به نماد ملي شده است.

 

وي با اشاره به ويژگي هاي والاي شهيد حاج قاسم سليماني خاطر نشان کرد: اين شهيد والامقام با اخلاص، فداكاري، شجاعت، تعهد و ايثارگري به يك نماد ملي تبديل شده كه همه بايد تلاش كنيم پيرو مسير با عظمت و مقتدر ايشان باشيم.

 

استاندار كرمانشاه ادامه داد: بنا به فرمايش مقام معظم رهبري شهادت حاج قاسم «شهادت يك فرد نيست بلكه شهادت يك روش و مكتب است» كه انشاء ا.. اين مكتب هر چه بيشتر در كشور طنين انداز و نهادينه تر خواهد شد.

 

بازوند با بيان اينكه مردم ايران در طول تاريخ همواره قدردان افراد فداكار و با اخلاص بوده اند، گفت: در آينده مردم ايران از شهيد حاج قاسم سليماني به جهت اخلاص، فداكاري ها و مجاهدت هاي ارزشمند ايشان در دفاع از اسلام و كشور به خوبي و نيكي ياد خواهند كرد و راه و مسير ايشان با صلابت در تمامي كشورهاي آزاديخواه ادامه خواهد يافت.

 

 

کد خبر 1012650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha