اجرای تمامی مسابقات ورزشی در استان یزد به یاد و نام شهدای استان

نیکونژاد با اشاره به برنامه های کنگره ۴ هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد گفت:‌ تمامی مسابقات ورزشی در استان یزد به یاد و نام شهدای استان انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، « محمد مهدی نیکونژاد » در نشست خبری کمیته ورزش و جوانان کنگره 4 هزار شهید دارالعباده و دارالعلم یزد گفت: ۵ جلسه کمیته ورزش و جوانان را در استان برگزار کردیم و در این راستا ۷ گروه به عنوان زیر مجموعه های کمیته انتخاب شده و فعالیت ها را دنبال کردند.

 

وی افزود: پیگیری برنامه ها به صورت مجازی و اجرای برنامه ها و مسابقات با رعایت پروتکل های بهداشتی به عنوان برنامه های ما بود که تا زمان برگزاری کنگره نیز پیگیری و انجام می شود.

 

مسئول تربیت بدنی سپاه الغدیر یزد خاطرنشان کرد: تجلیل از پیشکسوتان جهاد و شهادت از جمله شهید فرهنگدوست، برگزاری جلسات با حضور روسای هیات های ورزشی، برگزاری تمامی مسابقات ورزشی استان به نام و یاد شهدا، دیدار با خانواده شهدا به عنوان بخشی از برنامه های ما بود.

 

ادامه داد: اهدای لباس های ورزشی مزین به تمثال شهدا، حضور ورزشکاران در گلزارهای شهدا و حضور خانواده های شهدا در ورزشگاه ها به عنوان یکی دیگر از اقدامات ما بوده است.

 

وی گفت: حضور بیش از 40 هزار نفر در رویدادهای همگانی، برگزاری همایش پیاده روی با نام شهدا، تفاهم نامه با باشگاه های ورزشی در این خصوص نیز از دیگر برنامه های ما است.

کد خبر 1012658

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha