حوزه های علمیه متصدی بصیرت افزایی در جامعه است

حجت الاسلام فاضلی ، گفت: حوزه های علمیه متصدی بصیرت افزایی در جامعه است، دشمن جبهه هایی برای حذف مسلمانان ایجاد کرده اند و امروز باید به مردم درس دین داد تا از جهل تکفیری ها در امان بمانند.

حجت الاسلام حجت اله فاضلی مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، گفت: باید در برابر هجمه های دشمنان هوشیار باشیم و بصیرت خود را حفظ کنیم، ملت شهید پرور ایران، مردمی آگاه هستند و در همه حال همچون گذشته از آرمان های انقلاب  صیانت خواهند کرد و دشمنان با انواع شایعات و هجمه‌ها راه به جایی نخواهد برد.

وی خاطر نشان کرد: امری که امروزه در جهان اسلام از ضرورت بالایی برخوردار است حفظ همدلی و وحدت میان مسلمانان است.

 

حجت الاسلام فاضلی با اشاره به همدلی و وحدت میان شیعه و اهل سنت، افزود: خوشبختانه در استان کرمانشاه همدلی و وحدت میان شیعه و سنی زبانزد خاص و عام است در این بین طلاب و روحانیون با  تلاش و همتی جهادی باید مردم و جامعه را  از حیث پایه های دینی و اعتقادی مردم را تقویت بخشند.

 

مدیر دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان کرمانشاه تصریح کرد:  وحدت اسلامی یعنی جملگی برای اسلام باشیم و باید اختلافات را نادیده گرفته و بر اشتراکات متمرکز باشیم تا اسلام را از شر معاندین و بدخواهان حفظ گردد.

 

وی در پایان گفت: تا زمانی که مسلمانان قرآن و دستورات دین را در جامعه تبیین و پیاده کرده و به آن عمل کنند قطعا هیچ دشمنان نمی‌توانند بر مسلمانان چیره شوند.

کد خبر 1012670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha