پیکر مطهر شهید «بنی اسدی» در بیرجند تشییع شد

مردم مومن بیرجند امروز ‌(۱۷ دی) با رعایت پروتکل های بهداشتی پیکر پاک شهید مدافع وطن «سعید بنی اسدی» را تشییع کردند و به جایگاه ابدیش سپردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، مراسم تشییع و تدفین پیکر پاک شهید مدافع وطن استوار یکم «سعید بنی اسدی»  صبح امروز (17 دی) در محل آرامستان بیرجند با حضور مردم بیرجند با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

 

در این مراسم نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس و سایر مسئولان حضور داشتند و آیت الله «سید علیرضا عبادی» بر پیکر این شهید عزیز نماز اقامه کرد.

 

مردم مومن و انقلابی بیرجند در این شرایط موجود برای شهید مدافع وطن کم نگذاشتند و با جان و دل در مراسم تشییع شهید «بنی اسدی» حضور یافتند و رعایت نکات و پروتکل های بهداشتی را در دستور کار خود قرار دادند و پیکر پاک این شهید عزیز را راهی خانه ابدیش کردند.

 

گفتنی است شهید مدافع وطن«سعید بنی اسدی» یکی از از مأموران پاسگاه حسین‌آباد شهرستان سربیشه بود که روز دوشنبه (15 دی) با اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر تردد خودروی حامل مواد مخدر در محور مرزی ماهیرود به سمت سربیشه مأموران انتظامی پاسگاه عملیاتی حسین آباد شهرستان سربیشه جهت متوقف کردن خودرو، در حاشیه پاسگاه و کنار جاده مستقر شده بود.

 

در راستای اجرای این عملیات مأموران نیروی انتظامی به راننده خودروی حامل مواد مخدر دستور ایست دادند اما راننده خودرو که قصد متواری شدن داشت با شهید «سعید بنی اسدی» برخورد کردند و این شهید عزیز به دلیل شدت جان خود را از دست داد و به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 1012687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha