۳۵ میلیارد ریال پروژه محرومیت زدایی بسیج سازندگی در درمیان اجرایی می شود

هنری از آغاز عملیات اجرایی پروژه محرومیت زدایی با اعتبار ۳۵ میلیارد ریال در شهرستان درمیان با حمایت مالی بنیاد علوی و کمک گروه های جهادی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «مهدی هنری» امروز (۱۷ دی) در حاشیه بازدید از روستاهای جامعه هدف درمیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تاکنون در راستای تفاهم نامه منعقد شده با بنیاد علوی اقدامات خوبی در راستای محرومیت زدایی روستاهای درمیان با همکاری گروه های جهادی انجام شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی از آغاز عملیات اجرایی ۳۵۲ باب سرویس بهداشتی و حمام منازل محرومین در سطح شهرستان درمیان خبر داد و گفت: این پروژه های محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال در ۱۲۰ روستای شهرستان درمیان اجرا می شود.

 

وی ادامه داد: امیدواریم با تلاش گروه های جهادی، ظرفیت بومی و گروه های بسیج محله محور این پروژه ها با کاهش هزینه و کوتاه ترین زمان ممکن به اتمام برسد.

 

برگزاری اردوهای جهادی تخصصی مهارتی در ۸ شهرستان

هنری یکی از برنامه های بسیج سازدگی راه اندازی گروه های جهادی مهارتی و تخصص محور دانست و عنوان کرد: از سال گذشته این گروه های جهاد در نقاط مختلف براساس نیازمندی ها فعالیت آموزشی خود را آغاز کرده اند.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: از اواخر هفته گذشته به مناسبت سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزاری اردوهای جهادی تخصصی اصناف و مهارتی در هشت شهرستان برنامه ریزی شده که تا هفته آینده ادامه دارد.

 

وی بیان کرد: در این اردوهای جهادی تخصصی ۹۵ نفر جهادگر که در زمینه های مختلف تخصص دارند در روستاها خدمات آموزشی مهارتی ارائه می دهند.

 

 

 

کد خبر 1012726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha