توزیع بسته‌های ارزاق و واریز کمک مالی برای زنان سرپرست خانوار به مناسبت فاطمیه

حجت‌الاسلام والمسلمین موسوی از حضور عزاداران مسجد توحید در اجتماع فاطمی مسجدی‌ها و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی خبر داد و گفت: به مناسبت فاطیه دوم بسته‌های ارزاق میان ۳۰ خانواده محروم توزیع می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین «سید محسن موسوی» در گفت‌ و‌ گو با خبرنگار گروه مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان درباره برنامه های فاطمیه مسجد توحید، اظهار کرد: اگر اجتماع فاطمی مسجدی ها و هیئتی ها در میدان بهارستان، امسال نیز برگزار شود، دسته عزاداری مسجد توحید نیز در این اجتماع شرکت می کند.

 

امام جماعت مسجد توحید (واقع در تهران، خیابان جمهوری اسلامی، نرسیده به ظهیرالاسلام) افزود: مراسم عزاداری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) در ظهر روز شهادت، یکشنبه، 28 دی ماه پس از اقامه نماز ظهر و عصر در این مسجد و با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود. هر سال عزاداران اطعام می شدند ولی امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا و با هدف رعایت نکات بهداشتی و حفظ سلامتی مردم، پذیرایی نداریم.

 

وی با بیان اینکه کمک مومنانه اهالی مسجد توحید که با شیوع ویروس کرونا بیشتر نیز شد در ایام فاطمیه دوم و در قالب توزیع 30 بسته ارزاق میان نیازمندان تداوم می یابد، تصریح کرد: همچنین مبلغ 200 هزار تومان نیز برای 15 زن سرپرست خانوار نیز واریز می شود.

 

موسوی ادامه داد: خیریه مسجد توحید در دوره شیوع ویروس کرونا هزینه درمان و داروی 40 بیمار را پرداخت کرده است و این روند با کمک خیران و نمازگزاران این مسجد همچنان ادامه خواهد یافت.

 

وی در ادامه با بیان اینکه بهتر است مساجد به جای تعطیل کردن نماز جماعت، به فکر رعایت دقیق و جدی پروتکل های بهداشتی باشند، خاطرنشان کرد: تعطیل کردن برنامه ها یا کل مسجد، آخرین گزینه است که البته ما طبق فرمایش مقام معظم رهبری، هرگاه ستاد ملی مقابله با کرونا چنین نظری را اعلام کرد به آن عمل کردیم، اما پیشنهاد می شود تدابیر سخت گیرانه جایگزین تعطیلی ها شود.

 

کد خبر 1012748

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha