همراهی مردم در رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان ضروری است

خادمی با بیان اینکه رعایت پروتکل های بهداشتی همچنان لازم و واجب است، گفت: اگرچه وضعیت بهتر شده اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی مثل قبل همچنان لازم و واجب است و نباید تغییر کنند.

« سید موسی خادمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، با اشاره به موضوع تمدید پرداخت تسهیلات بانکی به اصناف آسیب‌دیده از کرونا، اظهار داشت: مهلت پرداخت تسهیلات تا پایان بهمن ماه  تمدید شده است.

 

 استاندار لرستان با ابراز خوشحالی از کاهش روند ابتلاء به بیماری ، فوت و آمار بستری در سطح کشور گفت: خوشبختانه وضعیت استان لرستان  نیز به سمت مناسبی در حال حرکت است اما باید توجه کرد که این وضعیت و این نحوه حرکت کاملاً به رفتار ما بستگی دارد. 

 

وی تصریح کرد: در صورت عادی انگاری و عدم رعایت پروتکل ها و برگزاری دورهمی ها و مراسمات به سرعت به همان شرایط سخت بر می گردیم. 

 

خادمی با اشاره به نزدیک بودن ماه های بهمن و اسفند که ماه های مهمی از لحاظ اقتصادی برای اصناف و همچنین نشاط مردم در پایان سال است،بر ضرورت رعایت بیش از پیش موارد ذکر شده تاکید کرد و گفت: این ماه ها برای اصناف از نظر اقتصادی خیلی مهم است و اگر مردم رعایت نکنند مشکلات زیادی برای خودشان و برای دیگران به وجود می آورند. 

 

 استاندار لرستان در اظهار کرد: اگرچه وضعیت بهتر شده اما همچنان در شرایط سخت کرونایی هستیم و رعایت پروتکل های بهداشتی مثل قبل همچنان لازم و واجب است و  نباید تغییر کنند. 

کد خبر 1012761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha