لزوم همکاری تمامی دستگاه های فارس برای مقابله با اعتیاد

کرمی گفت: امروز جوانان، نوجوانان، بانوان و ... در جامعه در خطر اعتیاد قرار دارند و تمام دستگاه ها در استان فارس باید برای مبارزه و پیشگیری از اعتیاد وارد عمل شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سلیمان کرمی»، امروز (چهارشنبه 17 دی) در ششمین جلسه کمیته فرهنگی و پیشگیری استان در سازمان بهزیستی فارس گفت: در میان آسیب های اجتماعی، اعتیاد به مواد مخدر و روان‌ گردان‌ها بیشترین آسیب را در پی دارد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس ادامه داد: اعتیاد به سرمایه های انسانی و سایر ابعاد جامعه آسیب می زند و با یک نگاه سطحی قابل حل نیست.

وی اضافه کرد: با وجود برخورداری از قوانین و برنامه های لازم برای مبارزه با اعتیاد همچنان رضایت مردم در این زمینه کامل نیست و اجرایی نشدن کامل مصوبات و عملکرد ناچیز برخی از دستگاه‌ها موجب عدم اثر بخشی کافی برنامه ها در این زمینه شده است.

کرمی با تاکید بر دامنه وسیع اعتیاد گفت: امروز جوانان، نوجوانان، بانوان و ... در جامعه در خطر اعتیاد قرار دارند و تمام دستگاه ها در استان باید برای مبارزه و پیشگیری از اعتیاد وارد عمل شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس تصریح کرد: هر چه این تعامل بین دستگاهی بیشتر شود شاهد افزایش اثربخشی برنامه ها و قوانین مقابله با اعتیاد در فارس خواهیم بود.

کد خبر 1012800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha