محبت به شهید سلیمانی، محبت به تمامی ارزش‌های اسلامی و ایرانی است

آیت الله دژکام گفت: محبت به شهید سلیمانی، محبت به تمامی ارزش‌های اسلامی و ایرانی است و مردانگی، فروتنی و جوانمردی شهید سلیمانی است که باید الگوی همه ما قرار بگیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، آیت الله «لطف الله دژکام»، امروز (چهارشنبه 17 دی) در یادواره نخستین سالگرد شهید سلیمانی در شیراز به صورت مجازی گفت: محبت باعث آوردن جمع ها به زیر یک پرچم می شود و محبت به شهید سلیمانی نیز ما را دور هم در این مراسم جمع کرده است.

نماینده ولی فقیه در فارس ادامه داد: محبت به شهید سلیمانی، محبت به تمامی ارزش‌های اسلامی و ایرانی است و مردانگی، فروتنی و جوانمردی شهید سلیمانی است که باید الگوی همه ما قرار بگیرد.

امام جمعه شیراز اضافه کرد: روش و منش شهید سردار سلیمانی یک مکتب است که باید به ترویج ان در جامعه بپردازیم و محیط دانشگاهی و فرهنگی بهترین مکان برای ترویج این مکتب است.

تولیت مقدس آستان احمدی و محمدی (ع) تاکید کرد: پایبندی به عهد و پیمان از اصول اصلی مکتب شهید سلیمانی است و پویش «تجدید عهد با رهبر معظم انقلاب» در سالگرد شهید سلیمانی در فضای مجازی تمرینی برای پایبندی به عهد و پیمان ما به انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب بود.

خاطر نشان می شود، یادواره نخستین سالگرد سردار دلها، شهید قاسم سلیمانی به‌همت دانشگاه فرهنگیان و با همكاری سازمان بسیج هنرمندان فارس در بستر فضای مجازی و به ‌صورت سراسری برگزار شد.

کد خبر 1012814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha