افزایش چشمگیر مراجعات به کمیته امداد آذربایجان‌شرقی

کلامی گفت: امسال با وجود شرایط سخت اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا، مراجعات به این نهاد حمایتی افزایش چشمگیری داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمد کلامی»‌ امروز در جلسه مشترک با نماینده مردم تبریز،‌اسکو و آذرشهر در مجلس به ارایه گزارشی از عملکرد این نهاد حمایتی در حامی یابی برای فرزندان ایتام، محسنین و تامین تبلت دانش آموزان نیازمند، پرداخت.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: در حال حاضر تعداد ۵ هزار و ۲۰۰ فرزند یتیم در استانبه تازگی تحت حمایت کمیته امداد قرار گرفته و چشم انتظار حامی هستند.

وی ادامه داد: امسال با وجود شرایط سخت اقتصادی و همچنین شیوع ویروس کرونا، مراجعات به این نهاد حمایتی افزایش چشمگیری داشته است.

کلامی از جذب ۲۲ هزار خانوار جدید به کمیته امداد آذربایجان شرقی از ابتدای شیوع کرونا تاکنون خبر داد و ادامه داد: طی ۹ ماهه امسال ۱۵ میلیارد تومان وام ودیعه مسکن و ۴۵ میلیارد تومان وام کارگشایی به نیازمندان مددجو و غیرمددجو در استان اعطا شده است.

به گفته مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی ۷۰ درصد بودجه کمیته امداد آذربایجان شرقی از محل کمک های مردمی بوده و ۳۰ درصد نیز از منابع دولتی تامین می شود.

کد خبر 1012821

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha