۱۲۰۰ کانون منتخب کشورعضو شبکه رابطین فهما هستند

طاهریان شبکه رابطین کانون‌های فهما را بسترساز شبکه سراسری کانون‌های مساجد عنوان کردوگفت: ۱۲۰۰ کانون منتخب در سراسر کشور در آن عضویت داشته و در آن فعالیت می کنند.

«مرتضی طاهریان» درگفتگو با خبرنگارخبرگزاری شبستان درسمنان، با اشاره به اینکه شبکه رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) از کانون‌های منتخب در سراسر کشور تشکیل شده است گفت:در راستای اجرای طرح شبکه رابطین کانون‌های فرهنگی هنری مساجد تاکنون اقدامات  مختلفی انجام شده  تا جایی که امروز شاهد شکل‌گیری شبکه‌ای منسجم و توانمند تحت عنوان شبکه رابطین کانون های فرهنگی هنری مساجد هستیم که یک هزارو۲۰۰ کانون منتخب در سراسر کشور در آن عضویت داشته و در آن فعالیت می کنند.

 

 معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما ضمن بیان اینکه دومین دوره رویداد ملی فهما  در سال جاری با شعار ایران قوی درحال برگزاری است اضافه کرد: این رویداد در بستر فضای مجازی می تواند گامی مثبت در راستای انسجام و تحقق شبکه سازی میان کانون های مساجد باشد.

 

 وی در بخش دیگری از مباحث خود با اشاره به رویداد ملی ایران قوی افزود: اجرای این طرح با بهره گیری از سامانه بچه های مسجد و نیز با استفاده از ظرفیت رابطین کانون ها در سراسر کشور می توانند به تحقق این مهم یعنی استقرار شبکه سراسری کانون ها کمک کرده و این مراکز منتخب می توانند بازویی برای ارتقای سطح کیفی فعالیتها در رویداد فهما باشند.

 

 طاهریان درخصوص رفع برخی از مشکلات مبتنی بر تجارب سال گذشته گفت: امسال مدیران کانون ها می توانند با مراجعه به سامانه بچه های مسجد و حضور در ناحیه کاربری به جدول بخش طرح ملی ایران قوی مراجعه کرده چراکه تمامی موارد در این بخش توضیح داده شده است.

 

معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد فهما باتأکید بر اینکه سامانه فهما یک سامانه عضو محور است ادامه داد: در طرح ملی ایران قوی، آموزش و توانمندسازی در دستورکار قرارگرفته و امیداست مورد استفاده کانون‌ها قرارگیرد.

کد خبر 1012826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha