۱۱۰۸ فقره پرونده تخلف در خراسان جنوبی تشکیل شد

تهوری گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون یک هزار و ۱۰۸ پرونده تخلف در استان خراسان جنوبی تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «علی تهوری» امروز (17 دی)  به رسانه های گروهی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون یک هزار و 108 پرونده تخلف در استان خراسان جنوبی تشکیل شده است.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با بیان اینکه به منظور نظارت بر بازار کالا و خدمات در سطح استان، از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 68 هزار و 708 مورد بازرسی در قالب گشت مشترک و یا به صورت مستقل از واحدهای صنفی و غیر صنفی انجام شده است، گفت: از ابتدای سال تاکنون یک‌هزار و 108 فقره پرونده تخلف به ارزش 37 میلیارد و 725 میلیون و 338 هزار ریال برای واحدهای متخلف در استان تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی استان ارسال شده است.

 

تهوری در ادامه از برگشت 22 میلیارد و 895 میلیون و 578 هزار ریال به شاکیان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان خراسان جنوبی خبر داد و افزود: این مبالغ با بررسی و پیگیری های صورت گرفته از سوی بازرسان در خصوص شکایت های مردمی و گزارشات سامانه 124 به شاکیان برگشت داده شده است.

 

وی تصریح کرد: به دلیل شیوع بیماری کرونا و ضرورت عدم مراجعه حضوری، سامانه تلفنی 124 را در مرکز استان و تمامی شهرستان ها پل ارتباطی میان مردم و معاونت بازرسی سازمان  است و مردم می توانند شکایات خود را از این طرق با ما در میان بگذارند.

 

معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی افزود: از ابتدای سال تاکنون 18 هزار و 635 مورد گزارش مردمی از طریق سامانه 124 در سطح استان دریافت و مورد رسیدگی قرار گرفته است که این همراهی جای قدردانی از مردم را دارد.

 

تهوری از معرفی 9 متخلف حوزه تخم مرغ به تعزیرات حکومتی خراسان جنوبی خبر داد و گفت: پرونده این متخلفان بیش از سه میلیارد و 480 میلیون ریال است.

 

وی با بیان اینکه رصد دقیق و مستمر در خصوص تولید تخم مرغ در استان خراسان جنوبی انجام می وشد، گفت: برخورد قاطع با عدم عرضه تخم مرغ در استان در دستور کار است.

 

 

 

کد خبر 1012835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha