استکبار ستیزی از مولفه های مکتب حاج قاسم است

رحیم نوعی اقدم گفت: وحدت حول محور مقاومت و مبارزه با دشمن باید حتما اتفاق بیفتد چرا که یکی از مولفه های مکتب حاج قاسم، استکبار ستیزی این شهید بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «رحیم نوعی اقدم» در مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۴۵۰ شهید شهرستان جیرفت، گفت: مکتب حاج قاسم سلیمانی نوکری مردم است زیرا امام راحل و رهبری ما را خدمتگزار و نوکر مردم تربیت کرده اند.



سخنران مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جیرفت، افزود: در مکتب حاج قاسم اصل، میزان و ارباب مردم بوده و مسئولین خادم مردم هستند.



وی با بیان این مطلب که انقلاب و نظام اسلامی متعلق به مردم است، اظهار کرد: مردم همواره در شرایط سخت حتی در تحریم ها و تهدیدها پشت نظام و انقلاب اسلامی ایستاده اند و اگر برگ های زرین انقلاب اسلامی را ورق بزنید رشادت ها، وفاداری ها و لایتمداری این ملت مشهود است.



نوعی اقدم خاطرنشان کرد: ما از یک سال عزاداری و برگزاری نشست هایی پیرامون شخصیت حاج قاسم باید بتوانیم مولفه های تشکیل دهنده مکتب حاج قاسم را کشف شناسایی کرده و سپس برای سنین و صنوف مختلف الگوسازی کنیم.



سخنران مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جیرفت، با اشاره به این که اکنون پس از گذشت یک سال از شهادت حاج قاسم وقت آن است که ۴ کار اساسی انجام دهیم، تصریح کرد: امروز جامعه از دسته بندی های جناحی خسته شده چرا که این جناح ها به اندازه ای که شعار داده اند به مردم خدمت نکرده اند، اقتضای امروز جامعه ما ایجاد وحدت حول محور نوکری ملت تحت امر ولایت است.



وی ابراز کرد: اگر می خواهیم روح مطهر شهید سلیمانی از ما راضی شود اول باید با وحدت حول محور ولایت و رهبری حرکت کنیم، دومین کار اساسی ایجاد وحدت حول محور مقاومت و مبارزه با دشمن است ما نمی توانیم برای شهید سلیمانی مراسم سوگواری برگزار کرده و در این مراسم حضور یابیم اما به دشمن حاج قاسم روی خوش نشان دهیم.



نوعی اقدم تاکید کرد: وحدت حول محور مقاومت و مبارزه با دشمن باید حتما اتفاق بیفتد چرا که یکی از مولفه های مکتب حاج قاسم، استکبار ستیزی این شهید بود.




سخنران مراسم گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در جیرفت ادامه داد: کار اساسی دیگر ایجاد وحدت حول محور تعیین سرنوشت در انتخابات ۱۴۰۰ است که برای انتخاب اصلح و مشارکت حداکثری مردم در  پای صندوق های رای، باید وحدت داشت.



وی در خاتمه عنوان کرد: در نهایت آخرین کار اساسی پس از گذشت یکسال عزاداری و نشست در مورد حاج قاسم، باید ایجاد وحدت حول محور نوکری و خدمت به مردم باشد بنابراین هر کسی که می خواهد نوکر مردم شود می بایست معیشت و امنیت مردم را اصل قرار دهد.

کد خبر 1012843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha