مهم‌تر از قصاص خون مطهر شهید سلیمانی تعقیب اهداف ایشان است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اجازه نمی دهیم این خون و دیگر خون های مطهر بدون قصاص باقی بماند؛ گفت: اما مهمتر راه نورانی و تعقیب هدف های بزرگ او است که نباید روی زمین ناقص باقی بماند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ سردار حسین سلامی، چهارشنبه شب(۱۷ دی) در حاشیه زیارت مزار شهید سلیمانی با بیان اینکه ما و ملت ایران و مسلمان و تاریخ اسلام خیلی به این سردار مدیون هستیم؛ افزود: استقلال، امنیت، آرامش، عزت و ... همه متعلق به این شهید و شهدا است و اینها میراث ماندگار او و همه شهدایی است که در کنار او و با او بودند.

 

 

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه دلتنگی ما هم موضوع خیلی مهمی است؛ گفت: حاج قاسم پیش ما و ما پیش او هستیم و هیچوقت او را فراموش نمی کنیم و راهش را ادامه می دهیم و اجازه نمی دهیم این خون و دیگر خون های مطهر بدون قصاص باقی بماند.

 

 

وی ادامه داد: اما مهمتر راه نورانی و تعقیب هدف های بزرگ او است که نباید روی زمین ناقص باقی بماند و مهم این است پرچمی را که به اهتزار درآورده نمی گذاریم روی زمین بیفتد و همراه او هستیم و این راه را ادامه می دهیم.

 

 

سردار سلامی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی خودش و تأثیراتش و میراثی که به جا گذاشته می ماند و انتقام جز برنامه های اصلی کار است و هر وقت موقعیت حاصل شود ان شاءالله انجام می شود.

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1012855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha