ضرورت شبکه‌سازی مجموعه‌های فرهنگی بانوان در گتوند

حجت‌الاسلام فردآقایی بر ضرورت شبکه‌سازی مجموعه‌های فرهنگی بانوان در گتوند تاکید کرد و گفت: علی‌رغم تمام فعالیت‌هایی که بانوان در عرصه‌ها و حوزه‌های کاری خود متقبل می‌شوند ولی هم‌افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی و شبکه‌سازی با آنها هنوز اتفاق نیفتاده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «حجت‌الاسلام احسان فردآقایی» امروز (چهارشنبه 17 دی) در مجمع بانوان فرهیخته شهرستان گتوند، با اشاره به قسمت‌هایی از متن بیانیه گام دوم انقلاب و توصیه های مقام معظم رهبری به جوانان و احاد مردم اظهار کرد: مقام معظم رهبری در این بیانیه تأکید و توجه ویژه‌ای بر عنصر امید در این بیانیه دارند از این رو باید روحیه امیدآفرینی در جامعه و نگاه امیدوارانه به فضای فرهنگی شهرستان گتوند تقویت شود.

 

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان شبکه‌سازی مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی بانوان در سطح شهرستان را به عنوان یک ضرورت مطرح کرد و افزود: از ضروریات جمعیت بانوان فرهیخته در گتوند، شبکه‌سازی و هم‌افزایی مجموعه‌های خواهران در سطح این شهرستان است.

 

وی تصریح کرد: علی‌رغم تمام فعالیت‌ها و زحماتی که بانوان در عرصه‌ها و حوزه‌های کاری خود متقبل می‌شوند ولی هم‌افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی و شبکه‌سازی با آنها هنوز اتفاق نیفتاده است.

 

حجت‌الاسلام فردآقایی اضافه کرد: با توجه به اهمیت و ضرورت تعامل و هم‌افزایی با مجموعه‌های بانوان در سطح شهرستان، به این مجمع مأموریت داده شد تا نسبت به شبکه‌سازی و تشکیل میز هم‌افزایی بین مجموعه‌های فرهنگی اقدام شود.

 

وی یاد آور شد: از اعضای جمعیت بانوان فرهیخته انتظار می‌رود جهت ارتقا و پیشبرد اهداف این مجمع، ذیل پرچم ولایت و تحت آموزه‌های دینی نسبت به همراهی و همکاری با هم در حل مسائل و مشکلات فرهنگی همت گمارند.

 

در این نشست گزارشی از روند تأسیس جمعیت بانوان فرهیخته شهرستان گتوند توسط حجت الاسلام اکبری رئیس اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان ارائه شد.

 

در اعضای این مجمع ضمن بیان نقطه نظراتی در حوزه مسائل فرهنگی بانوان در سطح شهرستان، بر دغدغه‌مندی خود نسبت به کمبود بودجه و اعتبارات کافی در اجرای  برنامه های فرهنگی و همچنین عدم دسترسی به تجارب موفق در سطح استان و کشور جهت الگوگیری در فعالیت‌ها تأکید کردند.

 

در پایان این نشست، در خصوص الگوگیری از برخی مراکز و مؤسسات فرهنگی موفق که در حوزه فعالیتهای دختران و بانوان، کارهای فاخری داشته اند، تذکراتی داده شد.

 

همچنین مقرر شد در اولین فرصت نسبت به برگزاری برنامه های تجربه نگاری و الگوبرداری از سایر مجموعه‌های فعال بانوان در سراسر استان برای این مجمع اقدام شود.

 

کد خبر 1012859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha