ضرورت بازآفرینی  بافت فرسوده رشت/ تالاب عینک احیا می شود

عبوری با بیان اینکه امیدواریم با اعتبارات ویژه شاهد تغییر تحول در بافت فرسوده رشت باشیم گفت: تالاب عینک یک پروژه ویژه بوده و بایستی احیا شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «مهدی عبوری» شامگاه چهارشنبه( ۱۷ دی ) در جلسه ستاد بازآفرینی شهری شهرستان رشت اظهار کرد: شهرستان رشت دارای ظرفیت های بالایی در حوزه طبیعی و تاریخی است.
 


معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه تالاب عینک رشت یک پروژه ویژه شهرستان رشت شمرده می شود گفت: متاسفانه این پروژه طبیعی و الهی با فاضلاب و پسماند در حال تخریب است.

 


عبوری اذعان کرد: احیای این پروژه از اولویت های این شهرستان بوده و مورد حمایت قرار خواهد گرفت.
 

وی ادامه داد: کاستی ها و مشکلاتی به جامانده در بافت فرسوده رشت نیازمند تعامل استانی و شهرستانی است.

 

مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری کشور تصریح کرد: این پروژه به عنوان یک پروژه ویژه بایستی مورد توجه قرار گیرد و هر چه سریع تر برای رفاه حال مردم احیا شود.

 

عبوری به پروژه خواهر امام رشت که نگین پروژه های شهرستان رشت شمرده می شود، اشاره کرد و افزود: این پروژه معنوی که سالانه پذیرای بسیاری از مسافران و گردشگران است ورود جدی خواهد شد و با حمایت های مالی به عنوان پروژه اساسی باز آفرینی می شود. 

 

معاون وزیر راه و شهرسازی به دیگر پروژه های بازآفرینی و عمرانی شهرستان رشت اشاره و اظهار کرد: قطعا کمک هایی در این راستا انجام می شود و اعتبارات ویژه ای به پروژه ها اعطا خواهد شد تا بخشی از مشکلات حل شود.‌

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم شاهد تغییر چهره فرسوده شهر رشت با اعتبارات و کمک های ویژه باشیم‌. 

کد خبر 1012904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha