پرداخت ۷۳۳ میلیون تومان برای رفع سوء تغذیه کودکان زیر پنج سال

صیادی گفت: تاکنون برای رفع سوء تغذیه کودکان بیش از ۷۳۳ میلیون تومان به یک هزار و ۲۳۱ کودک زیر پنج سال پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «محمد صیادی» بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خدمات مختلفی را به نیازمندان و محرومان ارائه می کند و یکی از خدماتی که برای پیشگیری از مشکلات به نیازمندان ارائه می شود، در حوزه کودکان است چراکه آنها در سنین رشد بوده و نیازمند حمایت هستند.

 

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان قزوین اضافه کرد: به منظور خدمت رسانی به کودکان در حال رشد، کمک هایی علاوه بر کمک معیشت ماهانه به این عده ارائه می شود که تاکنون برای رفع سوء تغذیه کودکان بیش از 733 میلیون تومان به یک هزار و 231 کودک زیر پنج سال پرداخت شده است.

 

وی افزود: این میزان کمک طی 6 مرحله و با سرانه 100 هزار تومان اجرایی شده است تا این کودکان دوران رشد خود را با شرایط شایسته تری طی کنند.

 

صیادی عنوان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) آماده است تا با استفاده از ظرفیت ها و توان اقشار مختلف خدمات جامعه خود به نیازمندان را هرچه بیشتر ارتقاء بخشد.

 

وی یادآورشد: عموم مردم نیکوکار می توانند کمک های خود را علاوه بر مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد امام خمینی (ره)، از طریق کد مهربانی # 028*8877* به نیازمندان و محرومان اهدا کنند.

کد خبر 1012927

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha