آمادگی نیروهای مسلح اراده دشمن را شکست خواهد داد

سردار قاسمی گفت: آمادگی نیروهای مسلح اراده دشمن را شکست خواهد داد و پیروزی نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز (18 دی) در دیدار فرماندهان نظامی و انتظامی استان با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی به مناسبت یوم الله حمله موشکی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به پایگاه شیطان بزرگ عین الاسد اظهار کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران طی روزهای گذشته در تازه ترین رزمایش مشترک خود، جدیدترین دستاوردهای دفاعی ایران را مورد آزمایش قرار داد.

 

فرمانده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران پشتیبان ولی فقیه زمان و سرباز ولایت هستند و تا آخر ایستاده اند.

 

وی در پایان تأکید کرد: آمادگی نیروهای مسلح اراده دشمن را شکست خواهد داد و پیروزی نصیب ملت بزرگ ایران اسلامی می شود.

 

گفتنی است، بامداد چهارشنبه 18 دی ماه 1398، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پاسخ اول ایران به ترور سردار قاسم سلیمانی که پنج روز پیش از آن توسط تروریست‌های آمریکایی در نزدیکی فرودگاه بغداد انجام شده‌ بود،  پایگاه عین‌الاسد عراق را هدف حمله موشکی قرار داد. عین الاسد در 108 کیلومتری غرب الرمادی قرار دارد. در سال 2003، تفنگداران آمریکایی این پایگاه را اشغال کردند و تا سال 2011 در آن باقی ماندند. عین الاسد دومین پایگاه هوایی بزرگ عراق است. آمریکایی ها درسال 2014، به بهانه مبارزه با داعش، بار دیگر این پایگاه را اشغال کردند.

 

عین الاسد از مهم‌ترین پایگاه‌های آمریکا در عراق است که طبق اعلام ارتش عراق در حمله موشکی ایران 17 موشک به آن اصابت کرده و مقر عملیات مرکزی، سامانه‌های ارتباطی، سامانه پهپادی و زیرساخت‌های مهم اطلاعاتی و جنگ الکترونیک این پایگاه با خسارت‌های قابل ملاحظه‌ای رو به رو شد.

 

کد خبر 1012946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha