معرفی ارزش ها و آرمان های انقلاب به نسل جدید  مهمترین وظیفه اصحاب رسانه است

عسگری گفت: شناسایی و معرفی ارزش ها و آرمان های انقلاب به نسل جدید از مهمترین وظیفه ای است که برعهده اصحاب رسانه قرار دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران از گلوگاه، «مهدی عسگری» امروز( 18 دی) در نشست هم اندیشی خبرنگاران و اصحاب رسانه گلوگاه به همت بسیج رسانه این شهرستان اظهار کرد: شناسایی ارزش ها و آرمان های انقلاب و معرفی به نسل جدید از مهمترین وظیفه ای است که برعهده اصحاب رسانه قرار دارد و در این بین بسیج رسانه، وظیفه سنگین تری دارد.

 

جانشین فرمانده سپاه ناحیه گلوگاه افزود: همه ما براساس ماموریت های کاری خود باید در راستای وظایف محوله درست و به موقع عمل کنیم و رسانه باید با روشنگری در انقلاب، موجب انسجام بیشتر و توسعه ارزش ها شود.

 

وی با بیان اینکه امروز جوانان بیش از هر زمان دیگری در نوک پیکان تهدیدهای دشمن قرار دارند، خاطر نشان کرد: باید با ایجاد فرصت های مختلف، تهدیدهای پیش آمده را به فرصت تبدیل کرد.

 

عسگری گفت: کار رسانه باید کاری هدفمند و منسجم باشد و با اتحاد و همبستگی برای رفع مشکلات تلاش شود که در غیر اینصورت راه به جایی نخواهیم برد و لذا باید با ایجاد تشکل و شورا در بسیج رسانه انسجام بخشی لازم ایجاد شود.

 

اصغرزاده، مسئول فرهنگی سپاه ناحیه گلوگاه هم در سخنانی اظهار کرد: موج آفرینی انقلاب و بررسی مشکلات و معضلات شهرستانی با همفکری و اتحاد موجب می شود، تا شاهد برطرف شدن معضلات باشیم و لذا باید اتحاد و همبستگی مهمترین مولفه در بین خبرنگاران باشد.

 

وی یادآور شد: رسانه نقش مهمی در جامعه دارد و باید با روشنگری در این راستا تلاش کند که سلاحی برنده تر از رسانه وجود ندارد.

کد خبر 1012979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha