برگزاری ۱۰ ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا

شکری از برگزاری ۱۰ ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها در طول دهه بصیرت اجرایی شده است.

« محمدرضا شکری » در  گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: تلاش برای شناساندن نمادهای ارزشی انقلاب از برنامه های مهم کانون های فرهنگی مساجد است که در طول سال با قوت اجرایی می شود.

مدیر مسئول کانون فرهنگی امام زمان(عج) روستای اطرب نکا افزود: در دهه بصیرت امسال با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت برگزاری بسیاری از برنامه ها به صورت حضوری، تلاش برای برگزاری برنامه ها در فضای مجازی و رعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه های حضوری در دستور کار کانون امام زمان(عج) اطرب نکا بود.

 

وی با بیان اینکه شناساندن شخصیت و زندگی سردار سلیمانی به عنوان یکی از نیروهای ارزشی و ماندگار انقلاب اسلالمی از وظایف مهم ماست، خاطر نشان کرد: در این راستا با برگزاری مسابقات فرهنگی و هنری تلاش کردیم تا کودکان و نونهالان با تصویرسازی و نقاشی از این سردار، این ارزش ها را در قلب و جان خود حفظ کنند.

شکری از برگزاری 10 ویژه برنامه شهادت سردار سلیمانی در کانون امام زمان(عج) روستای اطرب نکا خبر داد و گفت: این ویژه برنامه ها در طول دهه بصیرت اجرایی شده است.

 

وی یادآور شد: توزیع گوشت در بین نیازمندان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، برگزاری پویش عکس سردار، برگزاری کوهپیمایی، برگزاری نشست های بصیرتی از جمله برنامه های مهم اجرایی شده در دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی است.

کد خبر 1012989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha