حفظ کارخانه ها، مراکز راه آهن و ساختمان های قدیمی اهمیت زیادی دارد

حجت الاسلام روحانی گفت: حفظ کارخانه ها، مراکز راه آهن و ساختمان های قدیمی اهمیت زیادی دارد و در هر استان حداقل باید یک کارخانه نوآوری ایجاد شود تا همه استارت آپ ها بتوانند در این مکان حضور پیدا کنند زیرا تعاون و همکاری آنان با یکدیگر بسیار مفید است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «حسن روحانی» امروز(۱۸ دی) در مراسم افتتاح کارخانه نوآوری مشهد که به صورت ویدوئو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: افتتاح کارخانه نوآوری کار بسیار ارزشمندی است که در شهر مشهد رخ داده است و بسیاری از استان های دیگر نیز در تلاش هستند که این کار را ادامه دهند.

 

رئیس جمهور افزود: حفظ کارخانه ها، مراکز راه آهن و ساختمان های قدیمی اهمیت زیادی دارد و در هر استان حداقل باید یک کارخانه نوآوری ایجاد شود تا همه استارت آپ ها بتوانند در این مکان حضور پیدا کنند زیرا تعاون و همکاری آنان با یکدیگر بسیار مفید است.

 

و با اشاره به بخشی از صحبت های شهردار مشهد مبنی بر اینکه به جای کارخانه نواوری این فضا می توانست به یک برج یا فضای تجاری اختصاص پیدا کند، بیان کرد: نکته بیان شده از سوی شهردار مشهد بسیار ارزشمند است.

 

حجت الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: از همه دانشمندان، دانشجویان، فارغ التحصیلان و کسانی که می خواهند از این اکوسیستم جدید استفاده کنند و کسانی که اقدام به ایجاد این مکان کرده اند، تشکر می کنیم.

 

رئیس جمهور اضافه کرد: ایجاد کارخانه نوآوری برای شهرداری ها نیز بسیار مفید است زیرا شرکت های نوآور به حرکت شهرها به سمت هوشمند سازی کمک می کنند.

کد خبر 1013011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha