۱۳۰ سواد آموز جذب کلاس‌های نهضت سوادآموزی آران و بیدگل شدند

مسئول نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش آران و بیدگل از پذیرش ۱۳۰ سواد آموز در کلاس‌های نهضت سوادآموزی علیرغم شرایط کرونایی در این شهرستان خبر داد.

طاهره غفورزاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در سال تحصیلی جاری ۱۳۰ سوادآموز در سه دوره عمومی، انتقال و تحکیم در نهضت سوادآموزی شهرستان آران و بیدگل پذیرش شدند.

 

مسؤول نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش آران و بیدگل افزود: سوادآموزان با توجه به شرایط کرونایی شهرستان از سوی ۱۵ آموزش یار در نقاط مختلف شهرستان به صورت آنلاین و نیمه حضوری تحت آموزش قرار گرفتند.

 

غفورزاده با بیان اینکه در طول چهار دهه، انقلاب اسلامی دستاوردهای خوبی در حوزه با سوادی داشته ایم خاطر نشان کرد: آموزش اتباع خارجی در کنار آموزش افراد بومی طی چند سال اخیر توسط نهضت سواد آموزی دنبال می شود و امسال ۴۰ درصد از فراگیران از اتباع خارجی هستند.

 

وی با بیان اینکه سوادآموزی عامل پیشرفت اجتماعی است، بیان داشت: سوادآموزی به توفیق فرمان امام خمینی (ره) از یک حرکت محدود فرهنگی به نهضتی فراگیر تبدیل شد و از آن پس در شمار مقدس ‌ترین آرمان‌های انقلاب اسلامی در آمد.

 

مسوول نهضت سواد آموزی آموزش و پرورش آران و بیدگل با تقدیر از زحمات آموزشیاران نهضت سوادآموزی گفت: بی شک تلاش مضاعف، بی منت و تاثیر گذار این قشر مستحقق ثواب دنیوی و اخروی خواهد بود./

کد خبر 1013027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha