پایان راه حاج قاسم سلیمانی انتقام خون همه شهدا و مؤمنین است

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق گفت: آنچه بر ما است این است که راهش را ادامه دهیم و کامل تر کنیم و پایان وتمامیت این کار انتقام خون همه شهدا و مؤمنین و انتقام شهید این زمان یعنی حاج قاسم سلیمانی است؛ مسئولیت انتقام هم فقط بر عهده یک نفر یا یک شخص نیست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام والمسلمین شیخ «قیس خزعلی» دبیرکل عصائب اهل الحق عراق پنجشنبه(۱۸ دی) در اجلاسیه نخستین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یاران و همرزمانش که با حضور شخصیت های کشوری و لشکری و خانواده شهدا برگزار شد؛ سخنانی به شرح ذیل ایراد کرد:

 

 


از کشور مقاومت، از پایتخت حکومت امام زمان عج، از جایی که در آن حاج قاسم سلیمانی سلام الله علیه در آن شهید شد و حاج ابومهدی و شهدایی که همراه با آنها بودند با شما صحبت می کنم.

 

 

از من خواسته شده که کمی از حاج قاسم سلیمانی صحبت کنم و این شاید در توان نباشد که حقیقتاً بتوانیم حق کلمه در وصف ایشان را ادا کنیم. ولی بر ما است که بگوییم و این مرد به راستی مرد میدان بود و به راستی پهلوان و قهرمان اسلام بود و به راستی فرمانده آزادگان در تمام دنیا است و فرمانده مقاومان در تمام دنیا(مکان ها).

 

 

او به حق و راستی همانی است که شناختند و می شناسند؛ مردی شجاع و قوی و صاحب اقتدار است ولی این تمام معرفت نسبت به ایشان نیست.

 

 

حاج قاسم فقط مرد میدان نیست بلکه عبدی صالح برای خداوند بود از بندگان صالح و ولی متقی خداوند بود از خیرخواه و  از اطاعت کنندگان و مخلصین برای پیامبر و حضرت زهرا و امیرالمؤمنین و امام حسن و حسین (علیهم السلام) بود و از مطیعین و ناصحین برای امام زمان عج و حضرت آقا حفظه الله؛ کلامم را مختصر می کنم و می گویم این مرد راهش را تا پایان کامل رفت و آنچه که بر او واجب بود را در برابر خدا و امام زمان (عج)انجام داد.

 

 

اما آنچه بر ما است این است که راهش را ادامه دهیم و کامل تر کنیم و پایان تمامیت این کار انتقام خون تمام شهدا و تمام مؤمنین و انتقام شهید این زمان یعنی حاج قاسم سلیمانی است؛ مسئولیت انتقام برعهده فقط یک نفر یا یک شخص نیست. اولین کسی که انتقام این شهید را می گیرد همان خداوند است و الان با چشمان خود می بینیم که خداوند به ما نشان می هد که با این ترامپ ملعون و احمق چه کار می کند. عقابی را بر این مجرم و تروریست مستقیم  و بدون واسطه نازل می کند.

 

 

ما در همین زمان شاهد بودیم که  منصب ریاست جمهوری را از دست داد منصبی که این مجرم به دنبال آن بود و این تازه اول کار است و بیشتر از این را نیز شاهد خواهیم بود ان شاءالله. آن کسی که منتقم حاج قاسم سلیمانی است امام عصر عج است چرا که خداوند می فرماید( وَمَنْ قُتِلَ مَظْلُوماً فَقَدْ جَعَلْنَا لِوَلِیهِ سُلْطَاناً فَلا یسْرِفْ فِی الْقَتْلِ إِنَّهُ کانَ مَنْصُوراً﴾ (الاسراء: ۳۳) و در دعای ندبه می خوانیم أَیْنَ الطّالِبُ بِذُحُولِ الْأَنْبِیاءِ وَ أَبْناءِ الأَنْبِیاءِ أَیْنَ الطّالِبُ بِدَمِ الْمَقْتُولِ بِکَرْبَلاءَ»

 

 


امام زمان عج او است که انتقام خون تمام مظلومان از زمان هابیل تا آن زمان که ایشان در آن ظهور می کنند و بعد از ایشان منتقم خون ایشان حضرت آقا حفظه الله هستند و سپس هر انسان آزاده و شریف و ما دست در دست جمهوری اسلامی و این عهدی است بسته ایم با خون شهدا؛ حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و شهدایی که با ایشان بودند و هیچ قدرتی نمی تواند در انتقام جلوی ما را بگیرد چون این{حاج قاسم} یکی از شُرفای ما هست.

 

 

انتقام ابومهدی المهندس اما انتقام حاج قاسم سلیمانی اخراج آمریکایی ها از عراق و کل منطقه است.

 

 

این وعده شرفا و مجاهدین و مقاومین  و ان شاءالله وعده خداوند است به یاری مؤمنین. پیمان و عهد خود را در نزد شما  تجدید می کنیم و از خداوند می خواهیم که حسن عاقبت و شهادت را روزی ما کند و مصداق این آیه باشیم: مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبديلًا.

 

 

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته

کد خبر 1013045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha