دوره آموزشی پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت «طلاق» برگزار شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو گفت: دوره آموزشی قدم به قدم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت «طلاق» با حضور اعضای فعال این کانون و اهالی روستا برگزار شد.

«علی پیران» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: دوره آموزشی قدم به قدم در پیشگیری از آسیب های اجتماعی با محوریت «طلاق» با حضور اعضای فعال این کانون و اهالی روستا برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو تصریح کرد: حجت الاسلام جابر عزیزی امام جمعه شهرستان بیله سوار سخنران این دوره آموزشی بود.

 

وی ادامه داد: ارائه الگوهای مختلف سبک زندگی اسلامی، مباحث جدید مهارت های زندگی و آداب و اخلاق اجتماعی، نحوه تعامل با همسر و آداب اجتماعی، ایجاد برقراری روابط پایدار در زوج های جوان از جمله مباحث مطرح شده در این دوره آموزشی بود.

 

پیران عنوان کرد: این برنامه آموزشی با همکاری ناحیه مقاومت بسیج شهرستان، اداره تبلیغات اسلامی شهرستان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان و دفتر نمایندگی کانون فرهنگی هنری مساجد شهرستان بیله سوار برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهدای روستای قره قاسملو افزود: این برنامه آموزشی به پیشنهاد کارگروه پیشگیری از طلاق شهرستان بیله سواراقدام به برگزاری این دوره آموزشی در مناطق شهری و روستایی این شهرستان کرده است.

 

پیران تاکید کرد: این دوره آموزشی به صورت حضوری برگزار شد اما به دلیل شیوع بیماری کرونا تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله استفاده از ماسک و مواد ضدعفونی و فاصله گذاری اجتماعی در این دوره رعایت شد.

 

وی اعلام داشت: فعالیت های فرهنگی و آموزشی این کانون برای مشارکت در طرح ملی «ایران قوی» در سامانه بچه های مسجد ثبت و بارگذاری شده است.

 

کد خبر 1013048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha