تربیت ۲۲۰ حافظ کل در موسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل

مدیر مؤسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل گفت: این مؤسسه قرآنی تاکنون ۲۲۰ حافظ کل قرآن و یک هزار و ۱۰۰ حافظ در اجزای مختلف قرآن کریم تربیت کرده است و تاکنون ۶ هزار نفر آموزش های قرآنی را در این مؤسسه فرا گرفته اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل، حجت الاسلام حجت الله جلالی در دیدار با نماینده اعزامی سازمان دارالقرآن الکریم کشور با ارائه گزارشی از فعالیت های موسسه مهد قران و ولایت آران و بیدگل گفت: این مؤسسه قرآنی  از سال ۱۳۸۰ فعالیت قرانی خود را آغاز کرده است و هم اکنون با ۱۳ شعبه در سطح این شهرستان فعالیت می کند.

 

مدیر مؤسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل افزود: این مؤسسه قرآنی تاکنون ۲۲۰ حافظ کل قرآن و یک هزار و ۱۰۰ حافظ  در اجزای مختلف قرآن کریم تربیت کرده است و تاکنون ۶ هزار نفر آموزش های قرآنی را در این مؤسسه فرا گرفته اند.

 

جلالی بیان داشت:  تاکنون یک هزار و ۲۰۰ مربی در دوره های مختلف تربیت معلم این مؤسسه همچون تربیت مربی روخوانی و روانخوانی، تربیت مربی مهدهای کودک، تربیت مربی حجاب ، تربیت مربی خانواده ، تربیت مربی مهدویت ، تربیت مربی فضای مجازی ، تربیت مربی نهج البلاغه آموزش دیده اند.

 

این فعال قرآنی افزود: مؤسسه مهد قرآن کریم و ولایت آران و بیدگل به واسطه فعالیت‌های مداوم در آموزش قرآن آموز و ترویج فرهنگ قرآنی از سال ۱۳۸۲ تاکنون همواره رتبه نخست استان اصفهان و در سال ۱۳۸۷ هم رتبه نخست کشور را در زمینه فعالیت های قرآنی کسب کرده است.

 

حجت الاسلام جلالی افزود: مجمع خیرین این موسسه با ۴۰۰ عضو ،  موسسه خیریه نیکوکاری ولایت، مرکز ازدواج و مشاوره از جمله زیرمجموعه های این مرکز قرآنی است.

 

وی افزود: این مجموعه دارای ۱۲۰ نفر پرسنل فعال است و اشتغال زایی برای فعالان قرآنی را هم بر عهده دارد.

 

نماینده اعزامی رئیس سازمان دارالقرآن الکریم هم در این دیدار با تمجید از فعالیت های قرآنی موسسه قرآن و ولایت آران و بیدگل گفت: این مؤسسه قرآنی می تواند در زمینه جذب کمک های مردمی و فعالیت های گسترده قرآنی الگویی برای مؤسسات سراسر کشور باشد.

 

حجت الاسلام هادی مهدویان رئوف افزود: فعالیت جهادی و با پشتوانه اندیشه این مجموعه قرآنی قابل تقدیر است و هدف از این بازدید هم بسترسازی ارتباط مؤسسات مختلف قرآنی کشور و بهره گیری از تجارب و فعالیت های نوآورانه مجموعه های قرآنی در سراسر کشور است.

کد خبر 1013058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha