کاشت ۱۷۶ نهال به یاد شهدای پرواز شماره ۷۵۲ اوکراین در بهشت زهرا(س)

آیین کاشت ۱۷۶ نهال در یاد بود شهدای پرواز شماره ۷۵۲ اوکراین در بهشت زهرا(س) برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، باحضور نماینده ولی فقیه در بنیادشهید، رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رییس سازمان فرهنگی، هنری شهرداری،  مدیرکل بنیاد تهران، عضو شورای شهر ، شهردار بهشت زهرا(س) جمعی از مسئولان و فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی مراسم کاشت ۱۷۶  نهال به نیابت از سردار دلها شهید سلیمانی در بلوار مشاهیر بهشت زهرا(س) برگزار شد.
دراین مراسم حجت الاسلام یوسفعلی شکری نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید طی سخنانی با اشاره به حادثه دردناک پرواز ۷۵۲ گفت: انشاءالله این عزیزان اجر مهاجرین را درپیشگاه خداوند دارند و صبر وبردباری خانواده های این عزیزان مشکور عندالله است و قطعا نقش دشمن در این جنایت آشکار است.
همچنین حجت الاسلام میثم امرودی  رییس سازمان فرهنگی ، هنری شهرداری از حادثه شهادت مسافران پرواز ۷۵۲ بعد از شهادت مظلومانه شهید سلیمانی بعنوان حادثه ای تلخ یاد کرد و گفت: برخی از این شهدا از انسانهای فرهیخته وارزشمند بودند و تنها بشارت اجرصابران  تسکین دهنده این مصائب است.

دکتر امیر عبداللهیان دبیر ستاد حاج قاسم سلیمانی نیز در این مراسم اظهار داشت : آخرین میخ برتابوت لیبرال دموکراسی آمریکا در حال کوبیده شدن است. آنچه در آمریکا می گذرد نتیجه جنایات آمریکایی هاست ، آنچه که در اثر آن خطای انسانی برای پرواز ۷۵ رخ داد نتیجه رفتار آمریکای تروریست بود که رسما مسئولیت ترور شهید سلیمانی را برعهده گرفت.
وی افزود: قطعا روح شهید سلیمانی در این مراسم حضور دارد.
درپایان این مراسم که حناچی شهردار تهران نیز حضور داشت ضمن رو نمایی از یادمان شهدا به یاد شهدا کاشت نهال به همراه نصب پلاک اسامی آنها انجام شد.

کد خبر 1013063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha