تعدادی از تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در خراسان جنوبی حمایت شدند

سردار قاسمی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی برای حمایت از سبک زندگی اسلامی و تولید کنندگان پوشاک اسلامی به تعدادی از تولیدکنندگان مقنعه و پوشاک اسلامی تسهیلات قرض الحسنه اعطا کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «علی قاسمی» امروز(18 دی ماه) در نشست ویدئو کنفرانس دبیران ستادهای امر به معروف کشور با بیان اینکه در حال حاضر ستادهای شهرستانی امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی فعال است، گفت: جلسات مشترک شهرستان و استان  به صورت فصلی برگزار می شود.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه شورای امر به معروف و نهی از منکر در همه دانشگاه‌ها و دستگاههای اجرایی فعال است و جلسات مشترکی با این عزیزان داریم، افزود: برنامه های امسال ستاد امر به معروف در خراسان جنوبی اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه جلسه تخصصی با نماینده ولی فقیه در استان و معاونان و ائمه جمعه شهرستان برگزار کردیم، گفت: همچنین جلساتی را با نهادهای فرهنگی و آموزشی برگزار کردیم.

 

سردار قاسمی با اشاره به اینکه جلسات هیات اندیشه ورز در استان تشکیل می شود، اظهارداشت: ترمیم هیات اندیشه ورز استان را انجام دادیم.

 

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی گفت: ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی برای حمایت از سبک زندگی اسلامی و تولید کنندگان پوشاک اسلامی به تعدادی از تولیدکنندگان مقنعه و پوشاک اسلامی تسهیلات قرض الحسنه اعطا کرده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر17 گروه مطالبه گری جدید در استان تشکیل شده و فعالیت های خود را هم شروع کردند، اظهار داشت: در مجموع هماهنگی خوبی در استان وجود دارد و مطالبه گری خوبی در بحث زمین خواری و مشکلات مردم وجود دارد.

 

 

 

 

کد خبر 1013066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha