اخلاق مهمترین میراث شهید سلیمانی است

حق شناس گفت: شهید سلیمانی اسطوره ای است که میراث فراوانی از خود برای ما به جای گذاشته است که مهمترین آن اخلاق است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» عصر امروز (پنجشنبه 18 دی) در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: در گام دوم انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری نقش و تکالیفی را برای جوانان تبیین کردند که باید دانشگاه ها به آن اهتمام داشته باشند.

 

استاندار گلستان ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت شهید سلیمانی ادامه داد: شاید برای شناخت هر شخصیتی رجوع به آثار آن بهترین راه است و مهمترین اثر که با ذکر و فکر خلق می شود موضوع وصیتنامه است.

 

حق شناس یادآور شد: شهدای زیادی در انقلاب اسلامی داشتیم که جاودانه شدند اما در بین این شهدا، شهادت حاج قاسم سلیمانی باعث شد که نه تنها مردم ایران بلکه مردم منطقه داغدارتر شوند.

 

وی افزود: شهید سلیمانی چهل سال با تمام وجود جهاد کرد و آرزوی شهادت داشت و شهید سلیمانی اسطوره ای است که میراث فراوانی از خود به جای گذاشته است ولی در بین همه این میراث از  نابودی گروه های تکفیری و اقتدار ایران در منطقه اخلاق مهمترین میراثی که از شهید سلیمانی برجای مانده است.

 

استاندار گلستان متذکر شد: شهید سلیمانی اسطوره ای برای کشور است و هرچه از شهادت این شهید بزرگوار بیشتر می گذرد ابعاد شخصیتی و جایگاه این شهید بزرگوار ملموس تر می شود.

 

کد خبر 1013073

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha