صدور انقلاب اسلامی با تفکر شهید سلیمانی و قدرت فرهنگی

رجبی گفت: با تفکر شهید سلیمانی و با قدرت فرهنگی توانستیم انقلاب اسلامی را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی رجبی» عصر امروز (پنجشنبه 18 دی) در مراسم گرامیداشت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: آثار هنری در وصف شهید سلیمانی باید حماسی تر و در خور این شهید بزرگوار باشد.

 

قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران ادامه داد: همه ما در چارچوب انقلاب تعریف می شویم و این مهم درسی است که شهید سلیمانی به ما داد.

 

رجبی با بیان اینکه شهید سلیمانی برای انقلاب فرصت آفرین بود، یادآور شد: باید از این شهید بزرگوار بیاموزیم که در اصول با یکدیگر توافق کنیم و نگاه جناحی ما را دچار خط کشی ها در مسیر خدمت نکند.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری در 31 شهریور امسال ارکان اقتدار ملی ایران را در مولفه های اقتصادی، قدرت نظامی و قوام فرهنگی برشمردند و اگر مملکتی سرمایه دار باشد ولی روحیه ایستادگی در آنها وجود نداشته باشد با مشکل رو به رو می شود.

 

قائم مقام معاونت فرهنگی و تبلیغات سپاه پاسداران بیان کرد: با همه فراز و فرودها در طول چهار دهه گذشته از طول انقلاب اسلامی دارای اقتدار فرهنگی بودیم و شاهد این مسئله ایستادگی ما در برابر اقدامات فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب در طول این دوران است.

 

رجبی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب است، تاکید کرد: با تفکر شهید سلیمانی و با قدرت فرهنگی توانستیم انقلاب را به اقصی نقاط دنیا صادر کنیم.

 

کد خبر 1013080

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha