آیت الله مصباح خار چشم دشمنان بود

حجت الاسلام حافظ نیا با بیان اینکه آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی با علم، درایت و بصیرتش خار چشم دشمنان بود،گفت: آیت الله مصباح یزدی فقیهی زمان‌شناس، عالمی متبحر و انقلابی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» امروز(پنجشنبه، ۱۸ دی) در مراسم ترحیم و بزرگداشت مرحوم آیت‌الله شیخ محمد تقی مصباح یزدی که با رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در محل مصلی نماز جمعه برگزار شد،اظهارکرد: آیت الله مصباح یزدی فقیهی زمان‌شناس، عالمی متبحر و انقلابی بود.

 

امام جمعه بندر آستارا تصریح کرد: سال ‌ها مجاهدت و مبارزات انقلابی وی در دوران پیروزی انقلاب و یک عمر خدمت مجاهدانه و خالصانه آن عالم ربانی در تبیین و ترویج اسلام و تلاش در تربیت شاگردان در حوزه ‌های علمیه کارنامه درخشانی از آن بزرگوار می باشد که به یادگار مانده است.

 

وی با بیان اینکه آیت الله مصباح یزدی به خاطر روشنگری هایی که می کرد مورد بغض و کینه دشمنان قرار گرفت، افزود: آیت الله مصباح یزدی در مقابل خیلی از افکار انحرافی ایستاد.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی در دفاع از ولایت پیشگام بود، گفت: آیت الله مصباح یک تنه در مقابله با هجمه هایی که علیه ولایت، انقلاب و اسلام بود می ایستاد.

 

امام جمعه بندر آستارا اضافه کرد: آیت الله شیخ محمدتقی مصباح یزدی با علم، درایت و بصیرتش خار چشم دشمنان بود.

 

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری آیت الله مصباح یزدی را برکت الهی برای ملت و حوزه های علمیه و جوانان دانسته اند، افزود: براساس فرموده مقام معظم رهبری آیت الله مصباح یزدی در اظهارحق زبان گویا داشتند.

 

حجت الاسلام حافظ نیا با اشاره به اینکه آیت الله مصباح یزدی در همه زمینه های دینی دارای تالیفات بودند، خاطرنشان کرد: آیت الله مصباح یزدی کتاب هایش را براساس اندیشه ها و فکر خود که برگرفته از اسلام ناب محمدی بود نوشته است.

 

گفتنی است، مداحی خلیل خوبکار و مهرداد گلکار پایان بخش مراسم بزرگداشت آیت الله مصباح یزدی در بندر آستارا بود.

 

آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی استاد فلسفه اسلامی و عضو مجلس خبرگان رهبری و رییس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) قم از حدود یک ماه قبل به دلیل بیماری گوارشی تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشت که متاسفانه عصر جمعه ۱۲ دی ماه در ۸۶ سالگی دعوت حق را لبیک گفت.

کد خبر 1013081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha