کارخانه «نوآوری شیراز» بزرگ ترین کارخانه نوآوری در جنوب کشور است

سهرابی گفت: کارخانه «نوآوری شیراز» بزرگ ترین کارخانه نوآوری در جنوب کشور است که در فضایی به وسعت ۱۰ هزار متر مربع در محل کارخانجات مخابراتی ایران احداث شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهرداد سهرابی»، امروز (پنجشنبه 18 دی) با اشاره به افتتاح کارخانه «نوآوری شیراز» توسط رئیس جمهور به صورت ویدئو کنفرانسی به خبرنگاران گفت: این کارخانه، بزرگ ترین کارخانه نوآوری در جنوب کشور است که در فضایی به وسعت 10 هزار متر مربع در محل کارخانجات مخابراتی ایران احداث شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس ادامه داد: با بهره برداری از این کارخانه در شیراز زمینه لازم برای اتصال زنجیره های زیست بوم نوآوری در استان فارس فراهم خواهد شد.

وی اضافه کرد: استان فارس از ظرفیت های مطلوبی در زمینه پارک علم و فناوری اطلاعات و شتاب دهنده های کسب و کار، مراکز معتبر دانشگاهی و نیروی انسانی متخصص برخوردار است.

سهرابی اعلام کرد: کارخانه «نوآوری شیراز» با امضای تفاهم نامه میان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، استانداری فارس، شرکت کارخانجات مخابراتی ایران و شرکت «مهد تجارت گستران عطار» در خرداد سال قبل امروز به مرحله بهره برداری رسیده است.

وی تاکید کرد: این کارخانه زمینه و بستر مناسبی برای گسترش کسب و کارهای دانش بنیان در حوزه های کشاورزی، سلامت، گردشگری، کسب و کار و دیجیتال مارکتینگ و ... فراهم می کند.

کد خبر 1013087

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha