بیش از ۹۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان رسید/ آغاز مرحله داوری آثار

قرائی گفت: بیش از ۹۲۰ اثر به ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان گلستان رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «میثم قرائی» شامگاه امروز (پنجشنبه 18 دی) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در ششمین دوره جشنواره رسانه ای استان گلستان 107 نفر مشارکت داشتند و بیش از 920 اثر به این جشنواره رسیده است.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان ادامه داد: مرحله جمع آوری آثار ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر گلستان به پایان رسید و پس از بررسی و تفکیک، آثار تحویل داوران جشنواره شد.

 

قرائی در مورد تعداد آثار دریافتی در محورها و قالب های اعلام شده گفت: در بخش عام (چند رسانه ای) 327 اثر در بخش عکس، 67 اثر در بخش فلیم، هشت اثر در بخش موشن گرافیک و 16 اثر در بخش نماهنگ به دبیرخانه این جشنواره رسیده است.

 

وی متذکر شد: در بخش عام (خبر و مکتوب) 23 اثر در بخش تیتر، 106 اثر در بخش خبر، 98 اثر در بخش گزارش، 24 اثر در بخش مصاحبه، 87 اثر در بخش مقاله و یادداشت به ثبت رسیده است.

 

مسئول بسیج رسانه گلستان یادآور شد: همچنین در بخش ویژه این جشنواره تکانه های جهش تولید ۶۷ اثر، چهل سالگی دفاع مقدس ۷۷ اثر، رسانه در آیینه رسانه 23 اثر دریافت شده است.

 

قرائی متذکر شد: با برگزاری این جشنواره در تلاش هستیم تا خبرنگاران و اصحاب رسانه در نقد و نظارت، اطلاع رسانی صادقانه و پیگیری مطالبات مردمی نقش آفرین و تاثیرگذار باشند.

 

وی گفت: در این دوره از جشنواره ابوذر رشد کمی و کیفی آثار رسانه ای واصله به دبیرخانه مشهود بود.

کد خبر 1013150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha