توسعه‌ یافتگی چهارمحال و بختیاری منوط به خروج آن از بن‌بست است

حجت الاسلام نکونام راهسازی را اولویت مهم استان دانست و گفت: این استان در بن بست قرار دارد و تا زمانی که از این وضعیت خارج نشود نمی‌توان انتظار تحقق توسعه یافتگی داشت.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمد علی نکونام» شامگاه (پنجشنبه ۱۸ دی) در جلسه نهایی پیگیری و نظارت میدانی خود در سفر ۲ روزه به استان چهارمحال و بختیاری که در سالن شهید جعفرزاده سازمان برنامه و بودجه برگزار شد، اظهار داشت: طرح‌های راه سازی از مهمترین اولویت‌دار استان عنوان کرد و این مهم طی سال های گذشته به خوبی مورد توجه واقع نشده است.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام‌جمعه شهرکرد ادامه داد: تا وقتی استان از این وضعیت رها نشود مشکلات فعلی در استان وجود خواهند داشت.

 

حجت الاسلام نکونام بابیان اینکه چهارمحال و بختیاری از محرومیت عمیقی رنج می‌برد، تصریح کرد: رفع غبار محرومیت از استان نیازمند تلاش و پیگیری بیشتر است و باید به مناطق روستایی بیش از پیش رسیدگی شود.

 

امام‌جمعه شهرکرد در ادامه به مطالبات مردم استان در حوزه آب اشاره کرد و گفت: مردم این استان هیچگاه با انتقال آب مخالف نبوده‌اند بلکه معتقدند نیازهای آبی این استان تامین شود و مازاد آن بر اساس طرح‌های کارشناسی در اختیار استان های دیگر قرار داده شود.

 

حجت الاسلام نکونام خاطرنشان کرد: مردم این استان با انتقال آب در صورتی که اجرای عدالت و قانون مدنظر باشد مشکلی ندارند.

 

وی بابیان اینکه آب انفال است، خاطرنشان کرد: این در حالی است که در اجرای برخی طرح‌های انتقال آب در کشور حق‌مداری و حاکمیت عدالت دیده نمی‌شود.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری رسیدگی به مشکلات آلودگی نفتی سرخون را خواستار شد و گفت: سال ها است طی چند حادثه با نشت نفت به منطقه مشکلات بسیاری برای مردم شکل گرفته که نیاز است مسیر لوله تغییر کند.

 

کد خبر 1013170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha