برگزیدگان نخستین جشنواره ادبی یلدا در زنجان تقدیر شدند

جشنواره مجازی یلدا در قالب محورهای شعر کلاسیک و نیمایی و داستان‌های مینیمال «۱۲» و «۵۰۰» کلمه‌ای به مناسبت آخرین یلدای قرن برگزار و در طی مراسمی از برگزیدگان تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، نخستین جشنواره شعر و داستان یلدا با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان و انجمن ادبی صراط برگزار شد.

 

داوران جشنواره استاد علی داوودی از تهران در بخش شعر، استاد  جمشید عباسی از رشت در بخش داستان بودند.

 

در بخش شعر کلاسیک مینا امیدی از زنجان، داریوش عزیزی از خرمدره و امیر سلیمانی از زنجان به ترتیب اول تا سوم شدند و در همین بخش، سهیلا طاووسی از زنجان، علی مرادخانی و شقایق حیدری از زنجان نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

 

در بخش شعر سپید جشنواره نفر اول نداشته و امیرمحمد ندرلو از خدابنده و کاظم رستمی از زنجان به ترتیب دوم و سوم شدند و الهام خوشی نیز شایسته تقدیر شد.

 

در بخش داستان کوتاه نیز فاطمه آزادی، معصومه دینمحمدی و سنا امینی از زنجان به ترتیب اول تا سوم و رحمت‌ خداکرمی از خدابنده و ماعده سلیمی از زنجان نفرات شایسته تقدیر بودند.

 

در بخش داستان مینی‌مال جشنواره نفر اول و دوم نداشته و علی کابلی از زنجان سوم شد‌.  نفرات شایسته تقدیر در این بخش فیروز شاهی، فاطمه قربانی و بهزاد بیات‌فرد از زنجان و زهرا امیرلو از خدابنده بودند.

کد خبر 1013187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha