برگزیدگان مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها مشخص شدند

عاطفی گفت: برگزیدگان مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در آستارا مشخص شدند.

«قربانعلی عاطفی» امروز(جمعه، ۱۹ دی) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در قالب طرح زمستانی«سلام» برگزار شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا با بیان اینکه به مسابقه دلنوشته ای به سردار دل ها ۴۲ اثر ارسال شده بود، افزود: آثار ارسالی به این مسابقه از اهواز، خرمشهر، سوادکوه، اردبیل، اراک، کرمان، اصفهان، یزد، مشهد، آستارا، تهران، ساوجبلاغ، رودبار، سیرجان، خراسان جنوبی، محمودآباد، کردستان و کرمانشاه بودند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از داوری دلنوشته ها، آثار نیلوفر حسن زاده از اردبیل، علیرضا پراندام از سوادکوه مازندران و ویدا عظیمی از مشهد مقدس به عنوان سه اثر برتر شاخته شدند، تصریح کرد: به نفرات برتر جوایز نقدی به صورت اینترنتی اهدا شد.

 

عاطفی گفت: افراد دلنوشته های خود را به شماره ۰۹۳۸۴۹۹۶۹۵۳ در نرم افزار واتساپ ارسال کرده و در این مسابقه شرکت کرده بودند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری سیدالشهدا(ع) مسجد امام حسین(ع) شهرک عباس آباد بندر آستارا خارنشان کرد: طرح زمستانی«سلام» به صورت مجازی در حال برگزاری است و علاقمندان می توانند از برنامه ها و کلاس های این طرح در فصل زمستان بهره مند شوند.

کد خبر 1013219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha