جوانان فهمای چهارمحال و بختیاری میدان دار طرح ملی «ایران قوی»

مظاهری گفت: رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری با حضوری پررنگ در طرح ملی «ایران قوی» تلاش های گسترده خود را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب عینیت بخشیدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شهرکرد، اظهار داشت: رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری با حضوری پررنگ در طرح ملی «ایران قوی» تلاش های گسترده خود را در راستای بیانیه گام دوم انقلاب عینیت بخشیدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری، هماهنگی و تقسیم کار ابعاد مختلف در طرح ملی «ایران قوی» را از مهمترین دلایل موفقیت در رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری عنوان کرد.

 

وی ابراز کرد: رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری با ورود پررنگ در طرح ملی «ایران قوی»، زمینه رشد و تربیت نوجوانان و جوانان مسجدی را فراهم کرده اند.

 

مظاهری گفت: طرح ملی «ایران قوی» با فراهم کردن فضای برای رقابت سازنده موجب شده است تا جوانان استعداد های درخشان خود را در برنامه های فرهنگی هنری به نمایش بگذارند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: رابطین فهمای چهارمحال و بختیاری تاکنون جزو برترین های رابطین فهما در کشور شناخته شده اند.

 

وی ابراز کرد: استان چهارمحال و بختیاری با ۴۳۹ باب کانون دارای ۲۳ رابط فهما است که حضوری فعال در اجرای طرح ملی ایران قوی فعال دارند.

 

مظاهری بابیان اینکه ۴۳۹ باب کانون فرهنگی هنری مساجد استان در اولین رویداد ملی فهما در سال ۱۳۹۸ حضوری فعال داشته اند گفت: استان چهارمحال و بختیاری در رشته «ارتقاء فعالیت‌های قرآن و عترت» موفق به کسب رتبه برتر شد.

 

کد خبر 1013240

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha