قیام ۱۹ دی خشم مردم علیه نظام ستم‌شاهی با پشتیبانی مرجع تقلید بر پیکر آمریکا بود

حجت‌الاسلام معصومی با اشاره به حادثه قیام ۱۹ دی و گرامی داشت شهدای این واقعه گفت: قیام ۱۹ دی خشم مردم علیه نظام ستم‌شاهی با پشتیبانی مرجع تقلید و با محوریت دین به پا خواست که تبعات آن ضربه تبری بر پیکر بت بزرگ آمریکا بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام«عباس معصومی» در خطبه‌های نماز جمعه این هفته رویان، امنیت منطقه از وجود سارقان احشام رااز اولویت شهر رویان عنوان کردوافزود: در شرایطی که می‌بایست رویان به قطبی برای تأمین مواد پروتئینی شهرستان شاهرود تبدیل شود اما به خاطر ناامنی به مصرف‌کنندگان این مواد تغییر کاربری داده است که می‌بایست تولیدکنندگان منطقه موردحمایت قرار گیرند.

 

امام جمعه رویان  ضمن قدردانی از حضور سرزده سرپرست فرمانداری ویژه شاهرود در منطقه رویان خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور مسئولان شهرستانی برای حل مشکلات رویان شد و گفت: برگزاری این جلسه و گفتگو رودررو با مردم می‌تواند چالش‌هایی که رویان با آن مواجه است را برطرف کند.

 

وی با اشاره به اینکه  قيام تاريخ ساز ۱۹ دي سال ۱۳۵۶، آهنگ حركت انقلاب اسلامي كه بر محور دين و رهبري ديني شكل گرفته بود را شتاب بخشيد اظهارداشت: این قیام عامل اصلی در تعمیق انقلاب و مردمی شدن نهضت اسلامی با شعارهای دینی بویژه بین جوانان و توده های مذهبی بود.

 

حجت الاسلام معصومی با تأکید بر اینکه حادثه جنجال در ساختمان کنگره آمریکا هیچ سود و زیانی برای ما به‌عنوان یک کشور انقلابی و ضد استکباری ندارد ادامه داد: این ماجرا نشان داد که آمریکا در موضوع ادعای دموکراسی دارد و تنها به‌ظاهر خود را الگوی سایر کشورها می‌داند.

 

امام جمعه رویان بابیان اینکه اولاً این لجاجت و زدوخورد چهره واقعی آن‌ها را به جهان نشان داد اضافه کرد: ثانیاً همان بلایی که در غالب انقلاب مخملی بر سر کشورهای آسیای میانه و در فتنه ۸۸ بر سر ایران آوردند به سرخودشان آمد با این صحنه رعب و وحشت و هیمنه اینکه در جهان ایجاد کرده بودند به اثبات رساند که روزبه‌روز رو به افول هستند.

کد خبر 1013249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha