توزیع ۶۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون حسنین(ع) بهشهر

سلیمانی گفت: تاکنون در راستای کمک های مومنانه، در سه مرحله ۶۰ بسته معیشتی ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی بین نیازمندان به همت کانون حسنین(ع) بهشهر توزیع شد.

« هدایت سلیمانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: در راستای کمک به نیازمندان ذیل رواق همدلی طرح ملی ایران قوی کانون حسنین(ع) بهشهر تلاش های فراوانی را در طول سال در دستور کار دارد و در ادامه کمک های مومنانه در راستای حمایت از اقشار کم بضاعت و آسیب دیده از بیماری  طرح شهید سلیمانی برای کمک به نیازمندان اجرایی شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر افزود: علاوه بر توزیع بسته های معیشتی، توزیع بسته‌های بهداشتی و طبخ غذا هم در قالب طرح شهید سلیمانی در کانون حسنین(ع) اجرایی شد که موفقیت های خوبی برای کمک به نیازمندان بود.

 

وی با اعلام اینکه کمک های مومنانه در راستای اطاعت از فرمایشات رهبری اجرایی شده است، خاطر نشان کرد: هزینه این بسته ها از کمک های مردمی است که از ماه مبارک رمضان آغاز شده و همچنان هم ادامه خواهد داشت.

سلیمانی گفت: تاکنون در راستای کمک های مومنانه، در سه مرحله 60 بسته معیشتی در بین نیازمندان به همت کانون حسنین(ع) بهشهر توزیع شد.

 

وی اظهار کرد: اجرای رزمایش کمک های مومنانه،  توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده، سیاه پوش شدن محیط مساجد و کانون فرهنگی هنری مسجد، مشارکت در طرح گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی از دیگر برنامه های کانون فرهنگی هنری حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر در دهه بصیرت و شهادت سردار سلیمانی بوده است.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی حسنین(ع) مسجد فاطمه زهرا(س) بهشهر یادآور شد: کانون فرهنگی هنری حسنین(ع) بهشهر،  در 11 ماهه شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالیت های مواسات و همدلی را در مناسبت های مختلف اجرایی کرده و در مجموع در سه مرحله 60 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع شد.

کد خبر 1013258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha